Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?
Nu is de tijd om je merkvertrouwen te versterkenTijdens de pandemie hebben we ons dagelijks leven aangepast op een manier…
Hoe het topjaar voor e-commerce het consumentengedrag heeft veranderdTrustpilot analyseerde de wereldwijde activiteiten op zijn reviewplatform van juli 2020 tot…
Met 5 tips om goed op kritiek te reageren‘Wat een super bedrijf zijn jullie! Thanks voor de geweldige service.’ Bam!…
Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar het is echt een ding: linkbuilding zonder links te bouwen. Google kijkt al jaren verder dan…
Ondernemers in de e-commerce zullen misschien wel eens moedeloos kijken naar de andere kant van de oceaan. Daar lijkt één…
Een tevreden klant laat een positieve review achter en een ontevreden klant laat een negatieve review achter. Zo ontstaat een…
Het is de Consumentenbond gelukt om enkele online reviews van bedrijven te manipuleren. De belangenvereniging slaagde erin om een aantal…
In een wereld waarin viral marketing en social influence centraal staan, hebben online reviews de kracht gekregen om het midden-…
Voor meer betrouwbaarheid, expertise en geloofwaardigheidUit onderzoek blijkt dat als je een financiële beslissing maakt, je hersenen volop aan het…
Reviews zijn niet meer weg te denken bij B2C. Maar ook in B2B worden klantreviews steeds belangrijker. Terwijl B2B-inkopers voorheen…
In een wereld vol keuzemogelijkheden is het logisch dat consumenten twijfelen tijdens het online shoppen. Besluiteloosheid leidt ertoe dat mensen…