Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Nieuwe regels voor reviews en strengere informatieplicht voor online verkopers

Heb je vrienden en familie gevraagd een 5 sterren review achter te laten zonder dat ze iets bij je gekocht hebben of heb je wel eens een (onterechte) slechte review verwijderd? Of reviews ingekocht?

Impact van covid op bedrijfsleven & de trends na de pandemie

Nu is de tijd om je merkvertrouwen te versterkenTijdens de pandemie hebben we ons dagelijks leven aangepast op een manier…

Dit zijn dé belangrijkste review-trends in coronatijd

Hoe het topjaar voor e-commerce het consumentengedrag heeft veranderdTrustpilot analyseerde de wereldwijde activiteiten op zijn reviewplatform van juli 2020 tot…

Zo kom je met de perfecte reactie op reviews (en dat is belangrijk!)

Met 5 tips om goed op kritiek te reageren‘Wat een super bedrijf zijn jullie! Thanks voor de geweldige service.’ Bam!…

Linkbuilding zonder links

Het klinkt misschien een beetje vreemd, maar het is echt een ding: linkbuilding zonder links te bouwen. Google kijkt al jaren verder dan…

Vijf zaken die Amazon goed doet, maar jij beter kunt

Ondernemers in de e-commerce zullen misschien wel eens moedeloos kijken naar de andere kant van de oceaan. Daar lijkt één…

De wereld achter de (positieve) review

Een tevreden klant laat een positieve review achter en een ontevreden klant laat een negatieve review achter. Zo ontstaat een…

Waarom sjoemelen met online reviews een slecht idee is

Het is de Consumentenbond gelukt om enkele online reviews van bedrijven te manipuleren. De belangenvereniging slaagde erin om een aantal…

Waarom consumenten negatieve reviews schrijven en wat ze verwachten

In een wereld waarin viral marketing en social influence centraal staan, hebben online reviews de kracht gekregen om het midden-…

Zo word je een autoriteit

Voor meer betrouwbaarheid, expertise en geloofwaardigheidUit onderzoek blijkt dat als je een financiële beslissing maakt, je hersenen volop aan het…

Online reviews winnen aan invloed in B2B-inkoopproces

Reviews zijn niet meer weg te denken bij B2C. Maar ook in B2B worden klantreviews steeds belangrijker. Terwijl B2B-inkopers voorheen…

Zo trek je twijfelende online klanten over de streep

In een wereld vol keuzemogelijkheden is het logisch dat consumenten twijfelen tijdens het online shoppen. Besluiteloosheid leidt ertoe dat mensen…