Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Betere online resultaten door gedragspsychologie

Boekrecensie: Online invloed (Bas Wouters en Joris Groen)Op basis van het gedachtengoed van Cialdini, Kahneman en BJ Fogg behandelen de auteurs…

De grote strijd binnen Unilever om de ziel van het kapitalisme

Nieuw boek Jeroen Smit genomineerd voor Managementboek van het Jaar 2020'Het grote gevecht', dat belooft wat. Een boek over de…

De schaamteloze reclamewereld volgens Frank Pels

Er is geen vak waar opportunisme zo welig tiert als in de reclamebranche. Dat vindt Frank Pels, voormalig Reclameman van…

De impact van communicatie: een handboek voor financials

Boekrecensie 'Communicatie voor financials'Welke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? Register Marketeers van NIMA recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal: 'Communicatie…

Contentmaker zijn we allemaal

Recensie: 'Content Playbook' van Carolien VaderWelke boeken zijn interessant voor marketingprofessionals? NIMA Register Marketeers recenseren de meest uiteenlopende vakliteratuur. Ditmaal:…

Digital analytics: de basics

BoekrecensieEr gaan maar weinig Nederlandstalige boeken uitgebreid in op digital analytics en dat is een drempel voor veel mensen om…

ReclameReview: Pilsjasje van Dommelsch

In de zomerse strijd om het bierschap in de supermarkt worden alle wapens ingezet. Dommelsch is een underdog, maar probeert…

Contentmarketing vanuit je zakelijke DNA

Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren marketingprofessionals ervan?…

Boek: Content, zuurstof voor je klanten

Register Marketeers recenseren vakliteratuurEen nieuwe rubriek op Marketingfacts: NIMA Register Marketeers delen hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant…

Wake-up call voor ondernemers

Uitgelezen: 'De wet van de Paracetamol' door Paul MoersWaardeproposities slijten sneller dan ooit. Het is dus zaak om te innoveren…

Uitgelezen: Contentmarketing

Recensie Contentmarketing van dr. Suzanne de BakkerEen boek over Contentmarketing en dit keer op niveau. Een goed overzicht met alle…

Uitgelezen – De nieuwe weg: in 7 stappen naar meer omzet

Een businessroman, interessant! Het combineert twee van mijn favoriete soorten literatuur: managementliteratuur en een roman. Dit boek van schrijver Jochum…