Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

NIMA Marketing Day 2024 – een recap

De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!

Wat is de gezamenlijke uitdaging in employer branding?

NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.

“Misschien moeten we marketing reframen: Het gaat om waarde”

In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.

Met NIMA Young Professionals zet jij de volgende stap in je carrière!

Wellicht heb je het de afgelopen weken al voorbij zien komen: het programma van NIMA Young Profesionals voor het aankomende jaar.…

Internal Branding; hoe je de binnenkant met de buitenkant verbindt

Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…

Levenslang leren…moet dat écht?

Jouw rol als marketeer, is dat je de blik van buiten naar binnen brengt en dat je er ook tijd…

Momentum voor community’s

'Community's bloeien als nooit tevoren en er één starten is zo gebeurd. Het managen is lastiger.'Verschillende merken hebben een poging…

Marketing komt met Manifest – wat staat daarin?

'Formeer wendbare teams. Ga experimenteren. Leer van elkaars fouten en bloei.'Bijzonder nieuws vandaag dat al een tijdje in de lucht…

Marketing Manifest daagt uit om betekenisvolle impact te maken

Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…

De toekomst van marketing 2025

Naast ‘zekerheden’ zijn ook de belangrijkste onzekerheden in kaart gebracht om te kunnen anticiperen op de wereld van morgenIn het…

Waar is NIMA als je het nodig hebt?

Onderwijs is het beste antwoord tegen de vergoogeling, de verfacebookisering van de samenlevingInformatie was nog nooit zo beschikbaar als in…

Kirsten Andres: ‘Ik erger me aan de slechte naam die marketing soms heeft’

Interview met de NIMA-directeurKirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat…