Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen. Weet daarom hoe de hazen lopen. Wie hebben er formeel iets te zeggen over het merk en wie oefenen informeel invloed uit?
'Bij sierteelt hebben we te maken met een natuurproduct. Daarnaast hebben we te maken met het meest sierlijke product dat er in marketing bestaat. Wat is er mooier dan bloemen en planten?'
Moeten we dit niet op een andere manier vertellen? Moeten we dit niet leuker, verhalender of creatiever maken?
De achtste NIMA Marketing Day zit er weer op. Een bomvolle dag vol marketing inspiratie, innovatie en dialoog. Een recap!
NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.
In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.
Wellicht heb je het de afgelopen weken al voorbij zien komen: het programma van NIMA Young Profesionals voor het aankomende jaar.…
Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…
Jouw rol als marketeer, is dat je de blik van buiten naar binnen brengt en dat je er ook tijd…
'Community's bloeien als nooit tevoren en er één starten is zo gebeurd. Het managen is lastiger.'Verschillende merken hebben een poging…
'Formeer wendbare teams. Ga experimenteren. Leer van elkaars fouten en bloei.'Bijzonder nieuws vandaag dat al een tijdje in de lucht…
Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…