In gesprek met Kirsten Andres, scheidend voorzitter/directeur van NIMA, het Nederlands Instituut voor Marketing.
Wellicht heb je het de afgelopen weken al voorbij zien komen: het programma van NIMA Young Profesionals voor het aankomende jaar.…
Lara Molendijk: 'Mijn overtuiging is dat sterke merken, beter dan de politiek, positief verschil kunnen maken in de wereld.''Als je…
Jouw rol als marketeer, is dat je de blik van buiten naar binnen brengt en dat je er ook tijd…
'Community's bloeien als nooit tevoren en er één starten is zo gebeurd. Het managen is lastiger.'Verschillende merken hebben een poging…
'Formeer wendbare teams. Ga experimenteren. Leer van elkaars fouten en bloei.'Bijzonder nieuws vandaag dat al een tijdje in de lucht…
Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…
Naast ‘zekerheden’ zijn ook de belangrijkste onzekerheden in kaart gebracht om te kunnen anticiperen op de wereld van morgenIn het…
Onderwijs is het beste antwoord tegen de vergoogeling, de verfacebookisering van de samenlevingInformatie was nog nooit zo beschikbaar als in…
Interview met de NIMA-directeurKirsten Andres, directeur van het Nederlands Instituut voor Marketing (NIMA), ziet uit naar NIMA Marketing Week, dat…
Iedere professional in marketing, communicatie of sales wordt van harte uitgenodigd zijn of haar mening te geven. Toegegeven, er wordt…
35 dagen 'brains reshapen' met smartphone: het werkt, maar is niet ideaalSamen met tweehonderd andere professionals, waaronder twintig collega’s van…