Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Marketing is soms doodvermoeiend, zwaar pokkenwerk.

Waarom zijn er in marketing zo veel schimmige spelletjes, toneelstukjes en ordinaire leugens? Veel mensen in mijn omgeving reageren negatief…

Return of the samurai

'De gemiddelde marketeer is niet meer dan een leverancier van een standaardproduct geworden'SEO is overrated. SEA is overrated. Email marketing is…

‘Marketing wordt beter begrepen en beter gewaardeerd’

Omvangrijk Brits onderzoek wijst uit dat veel marketingprofessionals door de covidcrisis in hun kracht werden gezetHet strategisch belang dat aan…

Levenslang leren…moet dat écht?

Jouw rol als marketeer, is dat je de blik van buiten naar binnen brengt en dat je er ook tijd…

Lone B2B-wolf: kom es uit je hol!

De scherpste tips voor de eenzame B2B-marketeers om hogere output te realiseren (en gelukkiger te worden)Binnen de wat meer traditionele…

Marketeers: stop met hypen en sta voor je vak!

Door te strooien met jargon en achter hypes aan te rennen werpen we rookgordijnen op en maken we dingen onnodig…

Koning marketing is dood, leve de koning

Welke maatschappelijke belangen dient de organisatie? Dat is de vraag die marketeers zichzelf zouden moeten stellen.Marketeers verliezen al jaren aan…

Goed voorbereid op de marketing-arbeidsmarkt

Hoe zie je door al die bomen het bos? Vijf tips om dé baan te vinden die echt bij je…

Kúnnen marketeers wel innoveren?

Als innovatie topprioriteit is van marketing, hoe innovatief ben jij als marketeer dan eigenlijk zelf?Zeker in tijden van crisis is…

Marketeer is in alle opzichten spil van vernieuwing

Oproep aan de marketeer: neem het voortouw! Of het nu om de organisatie zelf gaat of het aanbod. Jij bent…

Marketing moet back to basic

Marketing gaat, en zal altijd gaan, over het creëren en communiceren van een relevante waardepropositie naar klanten. Wakker worden!Marketeers moeten back…

Leren over marketing: terug naar het klasje of liever een podcast?

Onderzoek moet licht werpen op de vraag hoe marketing-professionals zich het liefst ontwikkelenMarketingstudent Nyasa van den Berg vraagt zich af…