Het is nog niet zo lang geleden dat B2B zijn bedrijfsfolder of corporate brochure moest vertalen naar een online versie waarna…
Zeg hallo tegen Microsoft Advertising! Is het handig om Bing toe te voegen aan je marketingstrategie?Als we het over zoekmachine…
Wanneer het aankomt op adverteren in Google willen we allemaal maar één ding: dat het geld oplevert! Om dit te…
Laten we het Google-algoritme alles bepalen of houden we (nog) de touwtjes in handen?‘Hidden by the leaves’ is grofweg de…
Wanneer we een zoekopdracht binnen Google beknopt willen formuleren, komen we vaak niet verder dan enkele woorden. In zo’n geval…
Een goede naming convention is belangrijk in het kader van overzicht, samenwerking, tijdsbesparing en het voorkomen van foutenDe naam die…
Meer resultaat uit je advertentiecampagnes halen zonder je budget te verhogenAls je regelmatig via Google Ads adverteert, dan heb je…
Eind deze zomer besloot Google minder zoektermen in het zoektermenrapport terug te laten komen. Gevolg: accounts missen een groot deel…
Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…
Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…
Wat betekent dit voor het werk van SEA-specialisten?Sinds september 2020 staat de wereld van online SEA-marketeers op z’n kop. Gedurende…
De afgelopen maanden heeft de retail veel te verduren gehad. Covid-19 hakte er keihard in en dit heeft veel gevolgen voor iedereen.…