Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Hebben B2B-bedrijven nog wel websites nodig?

Het is nog niet zo lang geleden dat B2B zijn bedrijfsfolder of corporate brochure moest vertalen naar een online versie waarna…

Microsoft Ads vs. Google Ads: wat is de toegevoegde waarde voor marketeers?

Zeg hallo tegen Microsoft Advertising! Is het handig om Bing toe te voegen aan je marketingstrategie?Als we het over zoekmachine…

Zo voorkom je de meest gemaakte Google Ads-fouten in 2021

Wanneer het aankomt op adverteren in Google willen we allemaal maar één ding: dat het geld oplevert! Om dit te…

Hagakure: dé nieuwe methode voor search-campagnes?

Laten we het Google-algoritme alles bepalen of houden we (nog) de touwtjes in handen?‘Hidden by the leaves’ is grofweg de…

Zo sluiten je advertentieteksten perfect aan bij je doelgroep

Wanneer we een zoekopdracht binnen Google beknopt willen formuleren, komen we vaak niet verder dan enkele woorden. In zo’n geval…

Naming convention voor Google Ads-campagnes: 8 best practises

Een goede naming convention is belangrijk in het kader van overzicht, samenwerking, tijdsbesparing en het voorkomen van foutenDe naam die…

Vijf tips voor Google Ads Search met een beperkt advertentiebudget

Meer resultaat uit je advertentiecampagnes halen zonder je budget te verhogenAls je regelmatig via Google Ads adverteert, dan heb je…

Google’s verloren zoekdata: wat nu?

Eind deze zomer besloot Google minder zoektermen in het zoektermenrapport terug te laten komen. Gevolg: accounts missen een groot deel…

Klantenmatch is niét hetzelfde als remarketing

Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…

Klantenmatch, is dat hetzelfde als Remarketing? Nee dat is het zeker niet

Klantenmatch is al beschikbaar binnen Google Ads sinds 2015, toch hoor je hier maar weinig over. Omdat we het een…

Google’s zoektermenrapport uitgekleed: wat nu?

Wat betekent dit voor het werk van SEA-specialisten?Sinds september 2020 staat de wereld van online SEA-marketeers op z’n kop. Gedurende…

Zo bespaar je geld op online advertising

De afgelopen maanden heeft de retail veel te verduren gehad. Covid-19 hakte er keihard in en dit heeft veel gevolgen voor iedereen.…