De WC-borstel zat horizontaal geklemd tussen de toiletpot en de WC-bril. Een mooie metafoor voor een waardevolle les.
Ons brein heeft het vaak moeilijk met het "processen" van getallen en statistieken. Het vraagt soms om teveel denkwerk.
Boekrecensie van 'De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame' (Marc Andrews ea.)Als je mensen vraagt of reclame werkt, zeggen ze…
Internationaal bekroonde videocampagne met behulp van neuromarketingDoor de versnelling die digitale media hebben doorgemaakt in het afgelopen decennium hebben veel…
Het geheim van de smid & de smidse, interview met Tim den Heijer, co-auteur van Het BromvliegeffectWat kun je leren…
Gesprek met Marijke van Putten over de psychologie van switchgedrag - of het uitblijven daarvan - in verzekeringen, telecom, energie…
Sinds de invoering van de coronamaatregelen loop ik ‘s avonds hard of doe ik een andere sportieve activiteit. De zak…
Hoe bestaande gedragsmodellen je kunnen helpen om richting te geven aan jouw eigen gedragsmodelMenselijk gedrag is erg complex en daarom…
Je advertentiebudget is nu meer waardHet coronavirus heeft een flinke impact op de economie. Er heerst veel angst, wat van…
De takeaways van Congres Contentmarketing & Webredactie 2019Emotie en beleving. Daar draaide het allemaal om op het Congres Contentmarketing en…
Hoe beïnvloed je jouw klanten? Waarmee kun je nou aantrekkelijker zijn dan de rest? Hoe verander je gedrag van mensen?…
Anno 2019 worden we iedere dag opnieuw blootgesteld aan gemiddeld vier- tot tienduizend advertenties: tv-reclames, gedrukte advertenties, banners op Facebook…