Coca-Cola, Desperados, broodmerk Freya's en Deliveroo doen het goed in het overzicht van marktonderzoekbureau Kantars van meest creatieve en effectieve advertenties van het jaar.
De rode draad door de meest effectieve campagnes ter wereld wordt gevormd door een lange adem, het aanpakken van systemische uitdagingen en durven te innoveren met de customer journey.
Van merkbekendheid en bezoekersverkeer tot aan online interactie en winkelverkopen.
...en da's jammer want het werkt dus wel heel goedIn deze barre tijden konden we dit er ook nog wel…
In haar boek ‘The Attention Economy and How Media Works’ beschrijft Karen Nelson-Field wat er mis is met het huidige media ecosysteem.…
Boekrecensie van 'De 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame' (Marc Andrews ea.)Als je mensen vraagt of reclame werkt, zeggen ze…
Succesvolle bedrijven voeren sterkere regie op marketing. Maar hoe doe je dat? Een reeks over marketingregie.Bedrijven die over de laatste…
Heerlijke films: We lichten de top vijf van de twintig meest creatieve en effectieve reclamecampagnes uitData analytics en brand consulting-bedrijf…
The Effectiveness Code is een pageturner voor elke marketeer en reclamemakerDeze week publiceerden Cannes Lions en Warc de whitepaper The Effectiveness…
Veel merken gebruiken vreemde talen op hun verpakkingen en websites, maar vooral in reclame-uitingen. Onderzoek naar de werking en effecten…
Merkeffectiviteit neemt af door reclame die de verkeerde hersenhelft aanspreektTwee nieuwe publicaties geven – opnieuw – een alarmerend beeld van…
Hoe moet het verder met bereiksonderzoek? Dat was de hamvraag van de allereerste Keizersgracht Conferentie, georganiseerd door media-adviseur John Faasse…