Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Authenticiteit, moed en transparantie

(Boekrecensie) Inclusieve Communicatie van Hanan ChalloukiEen boek over een actueel onderwerp: Inclusieve communicatie. Met als ondertitel “Alles wat je moet weten…

Marketingindustrie heeft stevige uitdaging diversiteit en inclusie

Bijna één op tien LGBTQ-marketingprofessionals ervaart discriminatie en onveiligheid op de werkvloerOp veel vlakken is nog altijd sprake van discriminatie…

‘Merken en tv-makers blijven worstelen met diversiteit’

Consumenten in Europa zijn het eerder oneens met de stelling dat ze zich volledig vertegenwoordigd voelen door reclame.Met een najaar…

Marketing&Facts: Podcastluisteraars

Van podcasts onderweg naar podcast thuis op de bankPodcasts zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Op…

Diversiteit maakt reclame effectiever

Onderzoek: 'Deze advertenties verenigen ons allemaal. En wat goed is voor de samenleving, is ook goed voor het bedrijfsleven'Britse onderzoekers…

Hoe zet je het gesprek over diversiteit & inclusie om in echte actie?

Concrete tips in webinar Walk the talkOndanks alle ronde tafels, podcasts, interviews en statements over en onderzoeken naar diversiteit, racisme…

Marketing-eindbaas heeft de kortste looptijd

De gemiddelde ambtstermijn van CMO’s is met 40 maanden het kortst sinds 2009CEO’s en CMO’s, inhoudelijk zijn er natuurlijk nogal…

PepsiCo, Shell, TUI en Unilever sluiten mega-pact diversiteit

Vier grote merken gaan samen strijden voor meer diversiteit en inclusie in marketing en op de marketingafdelingBRiM, ook wel Black…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Waarom de C-suite zich juíst nu met social media moet bemoeien

En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…

Eindelijk durven merken hun handen te branden aan racisme

Weinig onderwerpen zijn zo beladen als racisme, dus was dat lange tijd een ‘no-go area’ voor merken en adverteerders. De…