Met de bevindingen hoopt men de sector concrete inzichten en handvatten te bieden die helpen om DE&I-inspanningen (Diversiteit, Gelijkheid en Inclusie) verder te versterken. Het onderzoek, dat onder begeleiding van een deskundige commissie van DE&I-experts zal worden uitgevoerd, begint eind dit jaar met de voorbereidende fase.
(Boekrecensie) Inclusieve Communicatie van Hanan ChalloukiEen boek over een actueel onderwerp: Inclusieve communicatie. Met als ondertitel “Alles wat je moet weten…
Bijna één op tien LGBTQ-marketingprofessionals ervaart discriminatie en onveiligheid op de werkvloerOp veel vlakken is nog altijd sprake van discriminatie…
Consumenten in Europa zijn het eerder oneens met de stelling dat ze zich volledig vertegenwoordigd voelen door reclame.Met een najaar…
Van podcasts onderweg naar podcast thuis op de bankPodcasts zijn niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Op…
Onderzoek: 'Deze advertenties verenigen ons allemaal. En wat goed is voor de samenleving, is ook goed voor het bedrijfsleven'Britse onderzoekers…
Concrete tips in webinar Walk the talkOndanks alle ronde tafels, podcasts, interviews en statements over en onderzoeken naar diversiteit, racisme…
De gemiddelde ambtstermijn van CMO’s is met 40 maanden het kortst sinds 2009CEO’s en CMO’s, inhoudelijk zijn er natuurlijk nogal…
Vier grote merken gaan samen strijden voor meer diversiteit en inclusie in marketing en op de marketingafdelingBRiM, ook wel Black…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…
En wat het ze oplevert wanneer ze dit doenHet zijn drukke tijden voor de C-suite. Een pandemie die de wereld…