Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.
DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…
In mijn vorige blog heb ik de onderwerpen: wat is data en wat de relatie is tussen business intelligence en market intelligence…
Verwachte budgetverschuiving in VS vooral naar TriopolyVeelbesproken onderwerp, veel over te doen. We naderen de uitfasering van third party cookies (link…
Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…
'Wat is er mogelijk, hoe denken CMO’s hierover, wat zijn hun ervaringen? Welke voor- en nadelen zien zij?'In dit drieluik…
Zorg vooral dat je je eigen zaken (data en kanalen) op orde hebtIn een drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het…
Een uniform datamanagementplatform voor marketeers, dat data-unificatie, harmonisatie en verrijking biedt zonder dat technische kennis vereist isIn onze blogreeks over…
Een sterke langetermijn-oplossing, mits correct geïmplementeerd en onderhoudenIn deze cookieless era blogreeks praten we je bij over alles omtrent het…
Verhogen van datakwaliteit in analyticsIn de vorige blog hebben we het gehad over first-party gathering. Dit zien we als een…
Een strategische oplossing voor de cookieless eraIn eerdere blogs hebben we uitgelegd waarom we spreken van een cookieless era, waarom…
Een groeiende meerderheid van de conversies wordt gerapporteerd als directe conversies in Google Analytics.Met de komst van de cookieless era…