Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Balans marketing en privacy in ere herstellen

Ontdek hoe wij marketeers de balans tussen effectieve marketing en privacy herstellen, met ethisch handelen en klantgerichte benaderingen.

Doe mee aan de DDMA Barometer 2022

DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…

Datagedreven definities: Wat jij moet weten over first, second & third party data

In mijn vorige blog heb ik de onderwerpen: wat is data en wat de relatie is tussen business intelligence en market intelligence…

Facebook, Google en Amazon profiteren meest van budgetverschuiving einde third party cookies

Verwachte budgetverschuiving in VS vooral naar TriopolyVeelbesproken onderwerp, veel over te doen. We naderen de uitfasering van third party cookies (link…

Hoe kan je als organisatie het vertrouwen van consumenten (terug)winnen?

Data-gedreven processen kunnen organisaties enorme voordelen opleveren. Data levert – soms onverwachte – inzichten en trends op waarmee het mogelijk…

Content is king, maar context is God!

'Wat is er mogelijk, hoe denken CMO’s hierover, wat zijn hun ervaringen? Welke voor- en nadelen zien zij?'In dit drieluik…

First-party data: Veelbelovende strategie, zonder businesscase lastig voor elkaar te krijgen

Zorg vooral dat je je eigen zaken (data en kanalen) op orde hebtIn een drieluik beschrijf ik drie verschillende strategieën voor het…

The Cookieless Era (7): Single Source of Truth

Een uniform datamanagementplatform voor marketeers, dat data-unificatie, harmonisatie en verrijking biedt zonder dat technische kennis vereist isIn onze blogreeks over…

The Cookieless Era (6): Server side tagging

Een sterke langetermijn-oplossing, mits correct geïmplementeerd en onderhoudenIn deze cookieless era blogreeks praten we je bij over alles omtrent het…

The Cookieless Era (5): tracking prevention tooling

Verhogen van datakwaliteit in analyticsIn de vorige blog hebben we het gehad over first-party gathering. Dit zien we als een…

The Cookieless Era (4): First Party Gathering

Een strategische oplossing voor de cookieless eraIn eerdere blogs hebben we uitgelegd waarom we spreken van een cookieless era, waarom…

The Cookieless Era, hoeveel impact heeft die? (3)

Een groeiende meerderheid van de conversies wordt gerapporteerd als directe conversies in Google Analytics.Met de komst van de cookieless era…