Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Gebruik Adblockers aanzienlijk gestegen

Aantal apparaten met geïnstalleerde adblockers naar bijna 850 miljoen Advertenties op verschillende internet-platforman worden steeds minder gewaardeerd door de consument. Althans:…

Ook last van dalende conversie van jouw online campagnes?

Sinds een paar maanden zijn er onbegrijpelijke dalingen in conversie van online campagnes te zien. Steeds meer marketeers hebben ermee te maken.…

Voor anonieme bedrijven, op deze Valentijnsdag

Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan…

Hoe Brave het internet wil repareren

Is het internet kapot? Bepaalde digitale experts vinden van wel. Het was een thema dat aan de orde kwam op…

Adblockers: wat hebben marketeers er aan?

Adblockers zijn een uitkomst voor consumenten. Tegelijkerlijk maken ze het werk van marketeers een stuk lastiger. Maar is dat wel…

Google en Facebook eten de advertentiemarkt op

Dat het internet voor minder decentralisatie heeft gezorgd dan dat in de begintijd werd gepredikt, is inmiddels wel duidelijk. Hoewel…

De effectiviteit én uitdagingen van display advertising

Online Tuesday #58: het verslagAdblockers, de verschuiving naar mobiel: al tijden vormt de visibility, de zichtbaarheid dus, van display-ads een probleem. Hoe ga…

Adblocker-gebruikers zijn lurkers – maar zijn we dat niet allemaal?

Een reis door het hoofd van de adblocker-gebruiker op basis van een walkthrough van het IAB adblockers-onderzoekEerder deze week publiceerde…

Het prisoners’ dilemma van wethouder Hekking

Ethan Zuckerman kan een beetje HTML. Het is 1994, dus dat beetje kennis is genoeg om hem tot ‘founding webmaster’…

Is de toekomst van online advertising volledig geautomatiseerd?

Van 2007 tot en met 2011 was ik voorzitter van IAB Nederland, de brancheorganisatie voor digital advertising en de interactieve-marketingindustrie. Eerlijk…