Advertorial: Win een vrijkaart voor Fusion Marketing Experience dankzij Selligent

18 november 2011, 06:51

Op 2 december kun je in Antwerpen terecht voor de tweede editie van de Fusion Marketing Experience en Marketingfacts is mediapartner! Deze keer biedt het congres 8 master classes door ondermeer Gerry McGovern, Bryan Eisenberg, Dave Chaffey, Jeff Molander en Joost de Valk. Het thema van het evenement is dan ook op een klantgerichte manier resultaten boeken en de conversie verhogen!

Selligent, dat zich specialiseert in interactieve CRM en conversiemarketing oplossingen is één van de sponsors van het evenement.

Omdat Selligent marketeers wil helpen om hun conversies te verhogen schenkt het 5 vrijkaarten aan de lezers van Marketingfacts! Ben jij op 2 december vrij en wil je alles leren om de resultaten van je marketing te verhogen? Klik dan hier om je naam, e-mail en bedrijf in te vullen. Tot en met vrijdag aanstaande worden er dagelijks vrijkaarten geschonken. En zelfs als je niet tot de gelukkige winnaars behoort, heeft Selligent voor jou een verrassing in petto.

Interesse? Klik hier om kans te maken op een kaart! Winnaars krijgen binnen 24 uur een melding. Meer informatie over de Fusion Marketing Experience vind je hier.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!