FanGager: Social Media Loyalty Engagement Platform

FanGager: Social Media Loyalty Engagement Platform
, ING Groep
@evr

Social Media is hot en menig bedrijf heeft inmiddels al een twitteraccount of facebookpage. Maar weet je ook wie je topfans zijn? En als je dat weet, kun je ze dan eenvoudig belonen? Ook als het om duizenden fans gaat? Loyalty Engagement platform FanGager biedt hier de helpende hand.

Bovenstaande video biedt een aardige overview van de mogelijkheden. Maar kijk vooral even naar onderstaande video, die inzicht geeft in de FanGager admin; een CRM knowledge base van al je fans. Een cockpit die inzicht geeft in alle stats rondom je fans en mogelijkheden geeft de engagement die je graag wilt te stimuleren. Elke post, comment en andere vorm van engagement kan worden gevolgd. En je kunt beloningen instellen (zoals badges of punten voor kado’s) voor die gedragingen in je vanuit je brand graag wilt stimuleren. Een eigen appstore helpt daar zeker bij, met applicaties die in enige mate kunnen worden worden afgestemd op je eigen design en volledig geïntegreerd kunnen worden in je fanpages.

Kortom een tool die je helpt je social media activiteiten naar een hoger niveau te tillen en net iets verder gaat dan de reguliere socia media marketing tools. Het geheel van video’s en case-studies van onder andere Nokia ziet er goed uit. American Express, Red Bull en Orange gingen je reeds voor, nu maar eens zelf in de praktijk gaan testen!

 


Geplaatst in

Delen

0
0


Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.