ADV: Hoe OAD goede rendementen met e-mail behaalt

19 april 2010, 05:26

Tijdens de Dialoogmarketing Vakbeurs presenteren diverse bedrijven hun aansprekende cases over toepassingen en resultaten met online-marketing. Een van de inspirerende cases op donderdag 29 april is die van Dennis Jipping, die vertelt hoe OAD goede rendementen behaalt met e-mailmarketing.

OAD kiest in haar e-commerce strategie nadrukkelijk voor de toepassing van geavanceerde vormen van e-mailmarketing. Door integratie met andere online-marketingtools, adequaat gebruik te maken van triggered e-mails en geautomatiseerde welkomstprogramma’s, zijn de e-mailcampagnes van OAD bijzonder succesvol. Deze case biedt interessante handvatten en praktische inzichten om gemakkelijk e-mailcampagnes te optimaliseren en snel uw ROI te vergroten.

Kijk voor alle informatie en gratis aanmelding op Dialoogmarketing Vakbeurs.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De redactie van Marketingfacts. Zie colofon: https://marketingfacts.nl/colofon/

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!