ADV: Hoe OAD goede rendementen met e-mail behaalt

19 april 2010, 05:26

Tijdens de Dialoogmarketing Vakbeurs presenteren diverse bedrijven hun aansprekende cases over toepassingen en resultaten met online-marketing. Een van de inspirerende cases op donderdag 29 april is die van Dennis Jipping, die vertelt hoe OAD goede rendementen behaalt met e-mailmarketing.

OAD kiest in haar e-commerce strategie nadrukkelijk voor de toepassing van geavanceerde vormen van e-mailmarketing. Door integratie met andere online-marketingtools, adequaat gebruik te maken van triggered e-mails en geautomatiseerde welkomstprogramma’s, zijn de e-mailcampagnes van OAD bijzonder succesvol. Deze case biedt interessante handvatten en praktische inzichten om gemakkelijk e-mailcampagnes te optimaliseren en snel uw ROI te vergroten.

Kijk voor alle informatie en gratis aanmelding op Dialoogmarketing Vakbeurs.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!