ADV: Het Interactive Media and Marketing Event: Ben jij klaar voor interactie met je klant?

21 september 2009, 05:50

{title}Het Interactive Media and Marketing Event is dé nieuwe vakbeurs voor online en interactieve marketing op 20 en 21 januari in de Jaarbeurs Utrecht. Met een combinatie van uitgebreide beursvloer en een boeiend programma informeert het event over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van Email, Gaming, Mobile, Analytics, Social Media, Publishing, Video, Search, Interactive advertising en nog veel meer. Tijdens de beurs worden veelvoorkomende issues van marketeers besproken als:

  • Hoe ga ik de dialoog aan met mijn klant?
  • Hoe kan ik nieuwe mediakanalen als Twitter, blogs en communities effectief integreren in mijn marketingstrategie?
  • Wat zijn de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van mobile en online marketing?

De organisatie van de vakbeurs is in handen van OGZ, bekend van de Webwinkel Vakdagen. Marketingfacts en MarketingTribune zijn beide partners van het nieuwe event. De organisatie wil dat het Interactive Media and Marketing Event hét platform wordt voor de interactieve professional.

Als onderdeel van dit platform is er ook een Linkedin groep opgezet waarin iedereen wordt uitgenodigd mee te denken over het programma van de vakbeurs en zijn ideeën voor interessante cases of goede sprekers te geven.

Deelnemen?

Deelname aan de vakbeurs betekent een sterke profilering binnen de interactieve branche en de mogelijkheid om uw oplossingen onder de aandacht te brengen van een doelgericht publiek. Klik hier voor meer informatie over de verschillende mogelijkheden.

Op de hoogte blijven?

Wil je op de hoogte worden gehouden van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online en interactieve marketing en alle nieuwtjes omtrent de nieuwe vakbeurs?Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Anneke

    De bezoekersregistratie voor het Interactive Media and Marketing Event zal over een paar weken worden geopend. Na voorregistratie is bezoek aan de beurs gratis.

    Als je je inschrijft voor de nieuwsbrief of de LinkedIn groep ontvang je automatisch bericht als de registratie van start gaat.


    21 september 2009 om 10:34

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!