ADV: MWG laat masters aan het woord over ‘Instore’

26 maart 2008, 06:25

In de mediamix mag instore vandaag de dag niet meer ontbreken. Zeker als we ons realiseren dat driekwart van de koopbeslissingen daar worden genomen, terwijl het overgrote deel van de reclame zich richt op consumenten buiten de winkel.

MWG organiseert in dit kader op 1 april a.s. de MWG masterclass over de rol van instore in de mediamix. De masters Aad Boon (retailervaringsdeskundige) en Bram Nauta (instore expert) laten tijdens deze sessie zien hoe de optimale mediamix – inclusief instore – kan leiden tot een completer advies en mediaplan voor de adverteerder.

Er is een sessie in Rotterdam (Hilton Hotel, a.s. 1 april van 8.30 tot 11.00 uur) én in Amsterdam (Rosarium, a.s. 1 april van 16.00 tot 18.30 uur) Niet-leden betalen 395,- euro MWG leden betalen 250,- euro per persoon (excl. btw). Na afloop is er overigens ruim de tijd om met beide masters na te praten.

Meld je aan via de agenda op www.mwg.nl. Let op dat je de juiste masterclass aanklikt, Amsterdam óf Rotterdam.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!