ADV: Fusion 2007: ontdek ‘De Essentie’

30 oktober 2007, 05:16

Nog nooit eerder veranderde de wereld van marketing en communicatie zo snel als vandaag de dag. ‘Fusion 2007‘ gaat aanstaande 15 november dan ook op zoek naar ‘De Essentie‘ van de meest relevante ontwikkelingen op dit moment: digitalisering, globalisering en maatschappelijk verantwoorde marketing en communicatie.

Neem een voorsprong en wordt tevens uitgedaagd om buiten je eigen vakgebied te kijken. Sprekers op het Adformatie-congres zijn (o.a.):

  • Jeremy Mason (Revenue Science) bespreekt behavioral targeting; één van de meest actuele online trends die nog in de kinderschoenen staat.
  • Dick Buschmann (Achtung!) behandelt de beste én slechtste Interactieve Marketingcases van 2007.
  • Mark Woerde (Lemz, het Interactieve Bureau van het Jaar) vertelt hoe de doelgroep uit zichzelf op jouw merk afkomt.
  • Tex Gunning (Vedior) bepleit dat je MVO moet integreren in je marketingbeleid: ‘Marketing moet zichzelf opnieuw uitvinden’.

Geïnteresseerden in het Fusion-programma kunnen zich hier inschrijven.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!