Marketingfacts top10 augustus 2007

3 september 2007, 03:07

Top 10 Marketingfacts artikelen augustus 2007

Op basis van aantal doorkliks

  1. Introspectie
    06 August 2007 | doorkliks:5900 | Albert Treur
  2. Design bij wervingssites
    02 August 2007 | doorkliks:4137 | Bas van de Haterd
  3. Marketingfacts BBQ
    13 August 2007 | doorkliks:3916 | Marco Derksen
  4. Hyves professionaliseert steeds verder
    01 August 2007 | doorkliks:3804 | Matthijs van den Broek
  5. Geld verdienen met je weblog
    23 August 2007 | doorkliks:3759 | Erno Hannink
  6. Web 3.0 volgens Google
    08 August 2007 | doorkliks:3749 | Caroline Korsten
  7. Drie niveaus van online reputatiemanagement
    07 August 2007 | doorkliks:3383 | Caroline Korsten
  8. Emerce100, wat een uitmuntende propositie hebben jullie!
    28 August 2007 | doorkliks:3166 | Ant on a mission
  9. E-mailnieuwsbrieven zijn behoorlijk verschillend qua zwaarte
    13 August 2007 | doorkliks:3025 | Bas Ter Burg
  10. Telecom Italia en Bbned introduceren Alice (live verslag)
    16 August 2007 | doorkliks:2975 | Marco Derksen
Op basis van aantal reacties

  1. Introspectie
    06 August 2007 | reacties: 62 | Albert Treur
  2. Geld verdienen met je weblog
    23 August 2007 | reacties: 38 | Erno Hannink
  3. ‘Het hele leven is één grote pitch’
    21 August 2007 | reacties: 38 | Ronald ter Voert
  4. Emerce100, wat een uitmuntende propositie hebben jullie!
    28 August 2007 | reacties: 36 | Ant on a mission
  5. Het leven na Second Life
    28 August 2007 | reacties: 35 | Marco Derksen
  6. E-mailnieuwsbrieven zijn behoorlijk verschillend qua zwaarte
    13 August 2007 | reacties: 34 | Bas Ter Burg
  7. Telecom Italia en Bbned introduceren Alice (live verslag)
    16 August 2007 | reacties: 33 | Marco Derksen
  8. Hyves professionaliseert steeds verder
    01 August 2007 | reacties: 33 | Matthijs van den Broek
  9. UPC’s digitale TV-strategie moet massa meekrijgen
    21 August 2007 | reacties: 32 | Gijsbregt Brouwer
  10. Web 3.0 volgens Google
    08 August 2007 | reacties: 29 | Caroline Korsten


Geheel in de lijn der verwachting staat het bericht van Albert Treur over BBQFacts, de parodie op Marketingfacts, op nummer 1 qua aantal doorkliks en aantal reacties afgelopen maand. Met name de onderliggende boodschap dat er de “laatste tijd wel erg veel 2.0 gedoe (750 berichten) is en dat er ook in mijn ogen iets te vaak meegehyped wordt op beschreven ontwikkelingen elders” zoals Albert het omschreef leidde tot een discussie over de inhoud en kwaliteit van Marketingblogs in het algemeen en Marketingfacts in het bijzonder.

Andere toppers waren onder andere Geld verdienen met je weblog, de introductie van Alice met een live verslag verzorgt door Petra de Boevere. Tot slot wist het artikel over de wijze waarop de advertorials voor de Emerce100 worden verkocht in korte tijd de top10 binnen te dringen.

Erik van Roekel
Product Owner Chatbot bij ING

Marketingprofessional met ruime ervaring in diverse internetprojecten in de financiële dienstverlening. Passie voor social media en internet in het algemeen. Stond aan de wieg van het ING Webcare Team in 2009 en gaf er 1,5 jaar leiding aan. Was daarna één van de drivers van de social media strategie voor ING Nederland in 2012 resulterend in een nummer 1 notering in de Social Media Monitor van Social Embassy. Werkzaam geweest bij Corporate Communications van ING Groep en van daaruit betrokken bij social media op internationaal niveau. Momenteel Product owner chatbot bij ING. Blogt op persoonlijke titel bij Marketingfacts en van 2004-2014 ook op de achtergrond actief geweest voor Marketingfacts o.a. bij de techniek en de redactie.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!