Ledental IAB Nederland groeit in paar weken 15 procent
IAB Nederland, de branche-organisatie voor de online advertising en interactieve marketingindustrie zag het ledenaantal in een aantal weken tijd met 15 procent stijgen. ‘Online marketing maakt een steeds belangrijker deel uit van onze marketinginspanningen en mediamix’, vertelt Harry Odenhoven, Directeur Online Services van Vodafone. Ook de telecomprovider is sinds kort lid. ‘In de snel veranderende markt van online marketing vinden wij het belangrijk dat de belangenvereniging IAB helpt deze markt verder te professionaliseren, ook in samenwerking met adverteerders.’
Naast Vodafone sloten ook Checkit, Isobar, SearchResult, Kluwer, Zylom, STER, GroupM, Nederlandse Spoorwegen, Master Infiltration, SearchFactory, Essent, Wazooky en Hachette Filipacchi Media zich bij IAB Nederland aan.
Ben eigenlijk best wel een beetje trots op deze eerste resultaten. Op naar de volgende!
Wat één persoon in zo’n korte tijd al niet in beweging kan zetten! 😉
Zowel qua aantal als namen, een mooie prestatie Marco!
Is niet alleen één persoon Ron; naast Roderick den Daas zit er ook nog een bestuur dat aktief meewerkt aan nieuwe IAB. Vooralsnog loopt het lekker!
Erik, thx! Hey, Postbank nog geen lid? 😉
site IAB, bij inschrijven:
Eén IAB-lidmaatschap geldt voor drie twee personen binnen uw bedrijf..
drie of twee? 🙂
@Lars: Die IAB-site moet snel op de shop; staan wel meer teksten die niet helemaal van deze tijd zijn. Deze had ik nog niet eens opgemerkt. Thx!
of is dat 32 personen 😉
site op de ‘shop’, hoe werkt dat? is dat Photoshop?
sorry ‘k ben een beetje melig.
Heb je al aan het bier gezeten Peter? 😉
je zou het denken inderdaad. nee, ‘k kom net terug van een workshop waar ik een presentatie heb gehouden. overigens gefeliciteerd met het resultaat. is goed voor de branche!!
Dat schiet lekker op, Marco. Krijg je aanbrengcommissie? 😉
@Carl: Yep, deel van de onkostenvergoeding is gebaseerd op het resultaat. Misschien moet Brandgage ook maar lid worden! 😉
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!