Wederom groot aantal inzendingen SpinAwards

Wederom groot aantal inzendingen SpinAwards

Het gaat goed met de branche en dus het gaat goed met de SpinAwards. Het venijn zat ‘m ook dit keer weer in de staart want het regende op de laatste dag nog inzendingen. Ondanks de wat negatieve berichtgeving ook op dit weblog, tonen ruim 280 inzendingen aan dat dit evenement staat als een huis.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 6 reacties op dit artikel

  • En daarmee gaat het aantal inzendingen waarschijnlijk richting een nieuw record aantal aanmeldingen.

    geplaatst op
  • Ik moet je inderdaad gelijk geven; ruim 66% van alle inzendingen wordt blijkbaar pas in de allerlaatste 12 uur van de (verlengde) inzendtermijn ingezonden. En dat had ik niet verwacht...

    Wellicht is het een idee om de inzendtermijn volgend jaar te verkorten tot één dag?

    geplaatst op
  • Juist door de negatieve berichtgeving werden wij er wederom op geattendeerd en hebben we binnen 8 uur tijd besloten 1 van onze projecten (die aan de voorwaarden voldeed) in te zenden voor de categorie van Marco.

    Ik denk vooral dat het tijdsbestek waarbinnen je dus in kan zenden ietwat te lang is...iedereen denkt dan al snel, ach, kan volgende week ook nog wel...en dan vergeet je het!!!

    daarnaast is wellicht een reminder service op de website..dus dat je elke week een reminder krijgt om je deelname in te sturen....een goede optie? ;-)

    Wij zijn benieuwd.

    geplaatst op
  • Dit is een probleem dat iedere prijs-met-inzendtermijn heeft. IK word ook jaarlijks gevraagd om ergens een lijstje met beste stripboeken van het jaar (off-topic voorbeeld dus) in te sturen. De redactie die dat vraagt zegt er altijd bij: "We willen het komend weekend hebben, want jullie als experts hebben al die boeken toch al lang gelezen? En als we jullie een lange inzendtermijn geven, komen jullie toch pas op de laatste dag."

    geplaatst op
  • Uiteindelijk 280 inzendingen is niet verkeerd. Ik vind ook dat vergeleken met vorig jaar de kwaliteit omhoog is gegaan. De winnaars volgens mijn bescheiden mening:

    Beste online campagne Op de koffie bij Frans
    Beste crossmedia campagne AXE - Click More
    Beste website concept Amstel SuperPingels
    Beste mobiele concept SKOEPS
    Beste gaming concept Amstel Camkoppen
    Beste innovatieve concept Hyve - de Virale Toolkit
    Beste interactieve TV concept 3VOOR12

    geplaatst op
  • @Bas,

    kennelijk heb jij een rare smaak?? De uitslag:

    Beste online campagne
    * Heineken: Marco & Marko / Hollands Geheime Wapen (Qi)

    Beste crossmedia campagne
    * Douwe Egberts: Burendag (Lemz)

    Beste website concept
    * Volvo: Feel Volvo C70 (Euro RSCG 4D)

    Beste mobiele concept
    * Red Bull: Red Bull Flugtag (HotSMS)

    Beste gaming concept
    * HKU: The Blob (HKU)

    Beste innovatieve concept
    * Heineken: Skypecast met Johan (Qi)

    Beste interactieve televisie concept
    * TMF: Wakker Worden met Valerio (TMF)

    Bron: adfoblog

    Zou heineken aandelen hebben? Of al die andere GROTE namen?

    ;-)

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.