SpinAwards 2004: Beste Website Concept

31 maart 2005, 20:55

ReclameWeek besteedde de afgelopen periode wekelijks aandacht aan de inzendingen voor de SpinAwards. Ook Marketingfacts zal deze week dagelijks even stilstaan bij de inzendingen van dit jaar. Vandaag de inzendingen voor het beste website concept van 2004.

De jury van het beste website concept kreeg dit jaar maar liefst 60 inzendingen binnen. Van zeer uiteenlopende aard. Zo probeert de ene inzending je van de drank af te helpen, en een andere je er juist weer aan.

De genomineerden voor het beste website concept

Beukenlaan35 (Tina/Sanoma Uitgevers, Pixelpixies)

BUUTVRIJ FOR LIFE (Buutvrij For Life, Rhinofly)

Dit was het Nieuws (Tros, Syndicat)

Dove Coach (Lever Faberg? Nederland, LEMZ)

First8 (Different Colours Foundation, Clockwork)

Mercedes-Benz Proef de C (Daimler Chrysler Nederland, Lost Boys)

Omron NS series en Smart Active Parts (Omron, Inpact Interactive Agency)

Qualis – Ruimte voor Kwaliteit (REMMS, PAPS.tv Audiovisual Presentations)

Website Allerhande.nl (Albert Heijn, Fabrique)

Surfbijbel.nl (Nederlands Bijbelgenootschap, Henk Dokter Creative Associates)

Voor leden van marketingfacts is het betreffende artikel uit ReclameWeek hier te downloaden.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!