Pak je moment op Marketing Pioneers 2010!
Op 4 februari 2010 organiseert Multiscope opnieuw het Marketing Pioneers Event. Dit keer in Pakhuis de Zwijger te Amsterdam. Tijdens de komende editie wordt het podium niet alleen betreden door internationale en nationale topsprekers, maar bieden we daarnaast 5 marketingtalenten en/of veelbelovende initiatieven de kans om hun moment op het podium te pakken. Ben jij een echte vernieuwer, pionier of challenger? Vertel de marketing beslisser dan op 4 februari wat deze tot op heden gemist heeft en meld je aan voor de Pioneer Elevator Pitches (PEP talks). Er zijn 5 blokken van 5 minuten gereserveerd in het programma voor de PEP talks. De beste pitch wordt beloond met een aanmoedigingsprijs van € 2.500. Meld je nu aan en geef een boost aan je bedrijf, dienst, product, concept of idee.
Aanmelden is simpel. Stuur een e-mail naar marketingpioneers@multiscope.nl waarin je kort en helder beschrijft wat je zou willen presenteren. Vergeet niet je bedrijf en contactgegevens te vermelden. Je hoort dan snel of jij in de gelegenheid wordt gesteld om je plek op het podium te pakken.
De vorige editie
Marketing Pioneers 2008 was pril, maar werd prachtig. Een goede opkomst, bijzondere sprekers, veel interactie met het publiek en (gelukkig) veel complimenten achteraf. Simone Brummelhuis (The Next Women) en Michiel Gerbranda (Mindz) werden door het publiek gekozen als (ex aequo) winnaars van de PEP Talks. Op de eerste editie van Marketing Pioneers kwamen ruim 165 geïnteresseerde marketingbeslissers af. Keynote Jackie Huba sprak over de kracht van ‘Word of Mouth’, waarover zij een marketing bestseller schreef met Ben McConnel: “Citizen Marketers – When People are the Message”. Huba kwam voor het eerst naar Nederland en trok veel nieuwsgierige marketeers. Een sprankelende presentatie met veel interactie tussen het publiek en Jackie Huba. Ook de Nederlandse topsprekers Raimo van der Klein (Mobile Monday, SPRX) en Niek Veendrick (toen nog ilocal) waren van de partij en zetten een overtuigende presentatie neer voor de aanwezigen.
Voor de komende editie verwachten we dat ongeveer 300 marketingbeslissers Marketing Pioneers bijwonen. Marketing Pioneers 2010 wordt mede mogelijk gemaakt door: Link Optimizer, Multiscope, Pytch, Shareforce en Yonego.