Meer weten over Scrum? A.s. donderdag webinar over deze populaire projectmethodiek #ADV

15 mei 2015, 08:30

Projecten tot een goed einde brengen, binnen de gestelde tijd en het beschikbare budget, dat is waar Scrum om draait. Door intensief samen te werken, waarbij je als opdrachtgever deel uitmaakt van het projectteam, realiseer je op een zeer efficiënte en flexibele wijze een online of IT-project.

Freek en Jeroen Scrummen al sinds 2010 bij internetbureau Netvlies, waar ze al ruim 12.500 projecturen hebben gedraaid via Scrum. Zij delen hun kennis graag met jou tijdens hun online kennissessie ‘Scrum voor beginners’ op donderdag 21 mei en beantwoorden al je vragen.

Aanmelden kan via de kennissessie-site of direct door het aanmeldformulier in te vullen.

Deze kennissessie is gewoon te volgen vanuit je eigen computer, zonder dat je hier speciale software voor nodig hebt. In 1 uur (inclusief de Q&A) komen de volgende zaken aan bod:

  • Netvlies legt uit wat Scrum is;
  • Door middel van een marketingwebsite en een webapplicatie laten ze zien hoe Scrum werkt;
  • Ze gaan in op de voor- én nadelen van Scrum;
  • Ze vertellen je welke projecten wel en juist niet geschikt zijn voor Scrum;
  • En ze geven je handvatten om onderdelen van Scrum in je eigen werk toe te passen.

In april organiseerde Netvlies op kantoor dezelfde kennissessies. Ze kregen maar liefst 126 aanmeldingen en de gasten beoordeelden de kennissessies met gemiddeld een 8! (Bekijk het filmpje dat ze maakten hieronder)

Vanwege het succes van de kennissessies in april organiseert Netvlies de sessie nog één keer, maar nu online, zodat het aantal deelnemers onbeperkt is. Aanmelden kan via de kennissessie-site of direct door het aanmeldformulier in te vullen.

Netvlies is een internetbureau uit Breda met 41 vakspecialisten. Ze hebben strategen, marketeers, vormgevers en developers onder één dak. Ze bestaan ruim 17 jaar en zijn online business partner van diverse grote en middelgrote organisaties.

Redactie
Hoofdredactie bij Marketingfacts

De postings op de site worden door de redactie beoordeeld en ingepland en als we er tijd voor vinden, schrijven we zelf een artikel. Als redactie zijn we ook verantwoordelijk voor de samenstelling van het NIMA Marketingfacts Jaarboek en we treden ook geregeld op als moderator of presentator bij events met vakgenoten. In het colofon vind je onze contactgegevens.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!