Hoe wil jij je als marketeer ontwikkelen?
Doe mee aan de tweede NIMA Marketing Ontwikkel Monitor
NIMA wil graag weten op welke terreinen jij je als marketeer wil ontwikkelen. Daarom vragen we je mee te doen aan het marketingontwikkelonderzoek dat dit jaar voor de tweede keer wordt uitgevoerd, i.s.m. TNS NIPO. De uitkomsten gebruiken we onder andere voor het opstellen van het NIMA Ontwikkelprogramma 2014, waarbinnen de NIMA Classes en andere activiteiten vallen.
Deelname vraagt 10 tot maximaal 15 minuten van je tijd, afhankelijk van je ontwikkelbehoeften. Als je mee doet aan dit onderzoek maak je kans op één van de door NIMA geselecteerde marketingboeken. Je antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.
Klik hier om de vragenlijst te starten.
Credits afbeelding: woodleywonderworks (CC)
Kortste vragenlijst ooit….
Kan je ook winnen als je geen vragen hebt hoeven invullen? 😉