Emerce staat bomvol fouten

22 maart 2004, 20:57

Ben ik een mierenneuker, of zijn er méér mensen die zich verbazen over de grote hoeveelheid fouten in de teksten van de Emerce website?

image

In de eerste alinea mist ‘liefst’ zijn ‘t’, en wordt ‘25%’ verkeerd afgebroken.

In de koppeling bij de tweede alinea wordt gesproken over ‘uw editie’, zonder dat de edities gepersonaliseerd zijn. Er zou dus moeten staan: ‘Download uw kopie’.

In het eerste artikel staat ‘de uitslag zijn al uitgelekt’. Hier moet dat ‘zijn’ vervangen worden door ‘is’, en kan dat ‘al’ beter worden weggelaten (tenzij iedereen ervan uitging dat de uitslagen sowieso zouden uitlekken, en het hier een bijzonder vroege lek betreft).

Vervolgens schrijft Emerce dat Wehkamp en KPN onder de winnaars zitten, in plaats van er bij.

De ‘print-versie’ moet de ‘gedrukte versie’ zijn.

Het ‘de’ voor ‘Zinio-software’ moet worden weggelaten, en het verbindingsstreepje moet een spatie zijn.

‘Louter’ betekent ‘puur’, en ‘alleen’ is hier dus beter op zijn plaats.

In ‘dezelfde inhoud en dezelfde layout’ kan het tweede ‘dezelfde’ weggelaten worden, en moet lay-out met een verbindingsstreepje worden geschreven.

En tot slot moet het woordje ‘en’ door ‘maar’ worden vervangen…

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

3 Reacties

    media

    Ik verbaas me inmiddels nergens meer over bij Emerce. In dit geval zullen ze wel flink gekort hebben op personele kosten waardoor met een te kleine groep mensen in een te korte tijd aan de site en het (digitale) tijdschrift is gewerkt.

    Moet eerlijk toegeven dat ik de artikelen de laatste weken wel weer iets beter begin te vinden.


    22 maart 2004 om 22:07
    Tjeerd Wiersma

    Dit is wel heel extreem. Het heeft inderdaad met tijdsdruk te maken en met het gebrek aan eindredactie. Heel vervelend allemaal, maar ik beloof namens Emerce beterschap.


    23 maart 2004 om 08:11
    Harm Alken

    Een fraaie opsomming, maar moet in jouw commentaar vroege niet vroeg zijn?

    “een bijzonder vroege lek”


    6 april 2004 om 07:20

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!