Beste wensen voor 2005!
De stekker gaat er voor dit jaar uit maar niet voordat ik iedereen heb bedankt voor het regelmatig bezoeken van dit weblog (al dan niet via rss) en vooral ook voor het meedoen met de discussies.
Ik wil in het bijzonder bedanken Alex Stil (Reddion), Carl Mangold, Edwin Duys (Share of Mind), Bas Verkes (Share of Mind), Bernice Klaassen (Blauw Research), Erik van Roekel (ING), Ric van Westhreenen (AlterNET), Diederik van Dam (BBeyond), Dennis Hettema (OP3), Anders Floor (IWAB), Frank Janssen (TPG Post), Joey Fieggen (Variomatic), Gert-Jan Munneke (Traffic4U), Martin de Boer (ABN AMRO) en Alex de Jong (Cellspace) voor hun actieve bijdrage in de berichtgeving en discussies. Uiteraard ook dank aan alle reageerders en in het bijzonder aan de vaste reageerders Albert Treur (Venturo), Evert-Jan Koning (Vue Royale), Erwin Maas, Jan Martens (Dokterdokter), Stefan Wobben, Paul Aelen (Checkit) en Christ Coolen (Adverto). Velen zal ik nu zijn vergeten maar weet dat ook jullie bijdrage absoluut wordt gewaardeerd.
Met zijn allen zorgen we ervoor dat tot ruim 2,000 bezoekers per dag op de hoogte blijven van het laatste marketingnieuws en geven we de traditionele media stof tot nadenken. Marketingfacts is dit jaar uitgegroeid tot een waardevolle interactieve marketing community waar we in 2005 hopelijk nog veel van zullen horen.
Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2005!
Marco,
Namens de Jaggle crew, de beste wensen voor 2005. Keep up the good work! Top site!
Marco en alle lezers, de allerbeste beste wensen. Dat 2005 maar een net zo mooi of nog mooier jaar mag worden voor marketingfacts.
Marco, collega-gastloggers en alle bezoekers: ook mijn allerbeste wensen voor 2005. Veel inspiratie, nog meer succes en vooral ook heel veel fun toegewenst!
Als je toch maar met je vingers van de stekker van de server af blijft 😉
De beste wensen voor 2005 en doe een beetje voorzichtig met vuurwerk vanavond!
Iedereen een goed en gezond blogjaar toegewenst!!
‘Bloggers have become a force business can’t afford to ignore’ Forrester
NB: voor vandaag veel en lekkere champagne!!
Alhoewel ik niet zovaak reageer check ik de site dagelijks, als je het mij vraagt dé marketingsite van nederland. Gelukkig nieuwjaar!
Marco,
Ik kan mij bij BlueAce aansluiten, Marketingfacts.nl, DE marketing site van Nederland !!
Ik wens iedereen een goed, gezond en gelukkig nieuwjaar !! en dat we volgend jaar hier allemaal weer volop mogen meedoen !!!
Marco en alle andere webloggers & bezoekers: Ik wens jullie allemaal het allerbeste voor 2005!
Marco, vooral een GEZOND 2005 gewenst, de rest is leuke bijzaak.
Beste wensen !! Hopelijk groeit Marketingfacts flink dit jaar en kunnen we een hoop interessante informatie en discussies tegemoet zien! Cheers!
Iedereen een bijzonder vrolijk en creatief 2005 toegewenst!
Enneh, voor het geval je zo aan ’t eind van dit jaar nog niet door je geld heen bent: de mensen in Azië – giro 555 – kunnen ’t goed gebruiken!
Marco en iedereen, een gelukkig nieuwjaar!
En ga vooral zo gedreven door volgend jaar!
Beste wensen, en veel succes in het nieuwejaar…
Marco en alle lezers een bijzonder inspiratievol en creatief 2005 toegewenst vanuit Andalucia (25 graden….). Maar jullie hebben de nieuwjaarsduik……. 🙂
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!