‘Always be testing’. Om de performance van je campagnes structureel te verbeteren en om te innoveren, is testen van groot…
Zodra ik bedrijven vertel dat we gaan experimenteren, roept de ene helft: "Klinkt leuk, doen!" en de andere helft: "Ho eens even, klinkt…
Je hebt alles gelezen over conversie-optimalisatie. Je brengt sommige strategieën in de praktijk en zet je landingspagina live. De conversie…
Het testen van websitegebruiksvriendelijkheid zou bij elk bedrijf met een website – met enigszins interessante bezoekersaantallen – hoog op de…
Het beoordelen van je testresultaten blijft een lastige klus. Natuurlijk willen we het liefst zoveel mogelijk positieve resultaten aan onze…
A/B testen en conversie-optimalisatie zijn al lang geen buzzwoord meer, maar voor veel organisaties inmiddels een onderdeel van de dagelijkse…
Een e-mail is allang geen statisch bericht meer. De kracht van e-mailmarketing zit juist in het aanbieden van inhoud op…
Een vraag die ik regelmatig te horen krijg is: "Hoeveel bezoekers heb je nodig om een goede test te kunnen…
Inspiratie voor het optimaliseren van een AdWords-campagneZoekmachinemarketing is één van de online kanalen voor de meeste organisaties. Zowel b2b als…
Wát er beter kan aan je webshop is vaak niet de moeilijkste vraag. Of nu het aantal bestellingen achterblijft, de…
6 redenen waarom je iedere dag je website moet optimaliserenToen ik in 1999 de mooie wereld van het internet betrad,…
‘The most rocking marketing event’ dat ik ooit bezochtVorige week was ik van donderdag tot en met zondag vier dagen…