Ingmar de Lange heeft in mijn ogen een geweldig boek uitgebracht: Sterk Digitaal Merk. Iedereen moet als merk digitaal aanwezig zijn, maar toch is er weinig over bekend hoe je dat nou het beste aanpakt.
Merkmanagement kun je zien als een kringloopWie zich als merk wil onderscheiden van de massa is geïnteresseerd in hoe je…
Klopt het dat wanneer een mens een match voelt tussen zijn of haar persoon en die van een merk, dit…
In de ontwikkeling van startup, naar scale-up, naar marktleider, moet een bedrijf ook de eigen merkaanpak blijven ontwikkelen. Daarbij moet…
Op Marketingfacts behandel ik wekelijks een elementaire vraag over merkbouwen. Vorige week schreef ik over het meten van het effect van je…
Wekelijks beantwoord ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkstrategie. Ditmaal: je merk is ontwikkeld, de verandering is zichtbaar en de buzz is…
Wekelijkse behandel ik een elementaire merkvraag voor Marketingsfacts. Ditmaal: je hebt flink je best gedaan op je merkstrategie en ziet…
Elke week kijk ik voor Marketingfacts naar een nieuwe vraag over merkstrategie. Deze week: growth marketing daagt gevestigde principes van merkbouwers…
Wekelijks behandel ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkbouwen. Ditmaal: hoe maak je je merkstrategie concreet? En hoe kun je…
Elke week beantwoord ik op Marketingfacts een basale vraag over merkbouwen. Ditmaal deel twee van een simpele, maar lastige vraag: hoeveel geld kost merkbouwen eigenlijk?
Elk week behandel ik op Marketingfacts een primaire vraag over merkstrategie. Ditmaal een simpele vraag, die verdraaid lastig te beantwoorden is:…
Dit is een uitdagende tijd voor merkbouwers. Gelden de gevestigde principes voor merkbouwen nog? Hoe groot is het potentieel van…