Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Meer dan de helft van marketingteams op de schop in 2021

Schrokken we even van, maar misschien wel logisch gevolg van Corona. De pandemie noopt tot een andere aanpak. Meer dan de helft…

De kwaliteitsimpuls van in-housing

Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…

Wérkt je marketingorganisatie?

Of je het nu in squads, tribes of afdelingen organiseert; als de uitkomst maar een zo goed mogelijk en doordacht…

B2B-marketeer: je bent geen manusje van álles

Tips om de marketingafdeling beter te positioneren binnen traditionele B2B-organisatiesIn veel B2B-organisaties dient 'marketing' vooral het soepel functioneren van sales.…

De move naar in-house: digitale media in transitie

In-housing Onderzoek 2020Niks zo veranderlijk als de marketingwereld. Nieuwe trends en technologie volgen elkaar in een vlot tempo op. Marketeers…

De vijf grootste marketing-fails bij uitbreiding naar nieuwe markten

Weinig is zo complex als bedrijven die hun producten of diensten willen aanbieden in nieuwe markten. Vaak blijkt dat de…

M! International Cherry Picking: Gillette, Lego en Super Bowl

Inhousing, omzet als KPI, Customer Participation bij Lego en NFL-reclameEen nieuwe rubriek: vier artikelen uit de internationale vakpers die je…

Als marketeers het niet doen, wie dan wél?

Aan commentaren over CSR en de gloeiende plaat geen gebrek, aan extraverte persoonlijkheden des te meerHet meest verontrustende aspect van…

Wek de (bijna) dode allround marketeer weer tot leven

Gezocht: SEO-marketeer, SEA-marketeer, e-mailmarketeer, contentmarketeer, databasemarketeer, kanaalmarketeer en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat goed met de…

Gezocht: Visual Marketeer

Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren…

Meer kwalitatieve leads door growth hacking

Het product is goed, partners zijn tevreden en ook de klantwaardering is hoog. Voor Jeroen Kuppens, CMO bij B2B-dienstverlener Sana…

De rol van merken in het digitale tijdperk

Merken moeten de realiteit van de digitale revolutie integreren. Doe je dat niet, of in een trager tempo dan anderen,…