Stilstaan is geen optie. Dit is jouw moment om te vertellen wat je wilt bespreken, en om te laten zien dat je realistisch, ambitieus en leergierig bent.
Schrokken we even van, maar misschien wel logisch gevolg van Corona. De pandemie noopt tot een andere aanpak. Meer dan de helft…
Onderzoeksresultaten In-housing Onderzoek 20212021 is een jaar vol uitdagingen geweest, waarbij marketeers hun in-house activiteiten flink hebben opgeschaald. De keuze voor…
Of je het nu in squads, tribes of afdelingen organiseert; als de uitkomst maar een zo goed mogelijk en doordacht…
Tips om de marketingafdeling beter te positioneren binnen traditionele B2B-organisatiesIn veel B2B-organisaties dient 'marketing' vooral het soepel functioneren van sales.…
In-housing Onderzoek 2020Niks zo veranderlijk als de marketingwereld. Nieuwe trends en technologie volgen elkaar in een vlot tempo op. Marketeers…
Weinig is zo complex als bedrijven die hun producten of diensten willen aanbieden in nieuwe markten. Vaak blijkt dat de…
Inhousing, omzet als KPI, Customer Participation bij Lego en NFL-reclameEen nieuwe rubriek: vier artikelen uit de internationale vakpers die je…
Aan commentaren over CSR en de gloeiende plaat geen gebrek, aan extraverte persoonlijkheden des te meerHet meest verontrustende aspect van…
Gezocht: SEO-marketeer, SEA-marketeer, e-mailmarketeer, contentmarketeer, databasemarketeer, kanaalmarketeer en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het gaat goed met de…
Op Marketingfacts delen NIMA Register Marketeers hun mening over vakliteratuur. Welke boeken zijn interessant of relevant en wat vinden ervaren…
Het product is goed, partners zijn tevreden en ook de klantwaardering is hoog. Voor Jeroen Kuppens, CMO bij B2B-dienstverlener Sana…