Onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.
Met technologie als drijvende kracht zijn marketeers geen boodschappers, maar engagers die een zinvolle klant koesterenMarketeers volgen steeds vaker metrics…
Staat jouw industrie onder druk? Kijk dan eens naar de lessen van de tijdschriftenwereldTijdschriftoplages zijn in twintig jaar met 50 tot 70…
Zo ga je naar een merk- en klantbeleving waarin maatschappelijke waarden centraal staanHet digitale tijdperk brengt heel veel kansen met…
De klant is koning met ‘buyer persona’s’ maar dan een keer concreetWie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel?…
De ontvangst van het boek 'De CX Travel Guide' was een beleving op zich. De bezorger had het boek in…
Tweede editie gestart van onderzoek ‘Wat vinden opdrachtgevers van design?’Het eerste onderzoek onder Nederlandse opdrachtgevers van de designsector werd eind…
Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…
We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…
Vijf trends en hun invloed op klantcontactEen kok in een restaurant met een open keuken denkt wel drie keer na…
Keuze is niet altijd het beste voor de klant en 'convenience is the new loyalty' is een dooddoener die slechts voor…
Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…