Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De Beren meest bezochte restaurantketen Nederland

Onderzoek van Multiscope onder ruim 5.300 Nederlanders.

Van vertrouwde klantrelaties naar zakelijke waarde

Met technologie als drijvende kracht zijn marketeers geen boodschappers, maar engagers die een zinvolle klant koesterenMarketeers volgen steeds vaker metrics…

Hoe ga je om met disruptie? Leer van bladenmakers die tegen de stroom in winst maken

Staat jouw industrie onder druk? Kijk dan eens naar de lessen van de tijdschriftenwereldTijdschriftoplages zijn in twintig jaar met 50 tot 70…

Naar een effectieve klantrelatiestrategie in het digitale tijdperk

Zo ga je naar een merk- en klantbeleving waarin maatschappelijke waarden centraal staanHet digitale tijdperk brengt heel veel kansen met…

Who the f**k is mijn klant?

De klant is koning met ‘buyer persona’s’ maar dan een keer concreetWie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel?…

De CX Travel Guide, een avontuurlijk handboek voor customer experience

De ontvangst van het boek 'De CX Travel Guide' was een beleving op zich. De bezorger had het boek in…

Design groeit alleen door beter kijkje in hoofd van klant

Tweede editie gestart van onderzoek ‘Wat vinden opdrachtgevers van design?’Het eerste onderzoek onder Nederlandse opdrachtgevers van de designsector werd eind…

Sympathie in webcare: gebruik geen ‘vervelend’ en ‘helaas’?

Hoe moet het dan wel?Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant…

Online marketing in een offline platenzaak

We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…

Door digitaal klantcontact heeft elke organisatie een ‘open keuken’

Vijf trends en hun invloed op klantcontactEen kok in een restaurant met een open keuken denkt wel drie keer na…

Vier tips die klantbeleving naar hoger niveau tillen

Keuze is niet altijd het beste voor de klant en 'convenience is the new loyalty' is een dooddoener die slechts voor…

Niks jij klantvriendelijk… je klant moet bedrijfsvriendelijk worden

Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…