Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Naar een effectieve klantrelatiestrategie in het digitale tijdperk

Zo ga je naar een merk- en klantbeleving waarin maatschappelijke waarden centraal staanHet digitale tijdperk brengt heel veel kansen met…

Breng je klant terug in beeld met een reframe

Of het nou kleine of grote organisaties zijn, je betekenis wordt gemaakt door de kwaliteit van de interacties tussen jouw…

Who the f**k is mijn klant?

De klant is koning met ‘buyer persona’s’ maar dan een keer concreetWie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel?…

Online marketing in een offline platenzaak

We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…

Laat die klant eens met rust en stel de mens centraal

IAB-onderzoek illustreert vooral dat spreadsheetfetisjisten de dienst uitmaken"Succesvolle bedrijven zetten in 2020 de klant niet alleen centraal in hun diensten,…

Klant centraal, het mag wat kosten

De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…

Niks jij klantvriendelijk… je klant moet bedrijfsvriendelijk worden

Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…

In B2B is klant-denken tegenwoordig net een stapje uitdagender

Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…

Wat experts zeggen over personalisatie

Iedereen wil 'iets' met personalisatie, maar hoe begin je? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt…

Ingrediënten voor een emotionele connectie met je klant

De piraten brengen hun schatten en waardevolle spullen naar een geheime plek of ze verstoppen ze ergens onder de grond.…

Michael Levie (CitizenM) over maximale gastvrijheid bieden

CitizenM startte met één hotel bij Schiphol en groeide uit tot een wereldwijd imperium. Niet voor niets ontving het bedrijf…

Niet iedere klantreis is een customer journey

Een pleidooi voor een customer journey-modelDe term 'customer journey' is inmiddels wijdverbreid. Marketeers hebben de 'klantreis' omarmd als nieuwe maat der dingen…