Zo ga je naar een merk- en klantbeleving waarin maatschappelijke waarden centraal staanHet digitale tijdperk brengt heel veel kansen met…
Of het nou kleine of grote organisaties zijn, je betekenis wordt gemaakt door de kwaliteit van de interacties tussen jouw…
De klant is koning met ‘buyer persona’s’ maar dan een keer concreetWie is jouw klant? Weet je dat eigenlijk wel?…
We denken onze klanten te kennen. Door alle data die we van ze hebben kunnen we gedrag voorspellen. Of toch…
IAB-onderzoek illustreert vooral dat spreadsheetfetisjisten de dienst uitmaken"Succesvolle bedrijven zetten in 2020 de klant niet alleen centraal in hun diensten,…
De afgelopen vijftien jaar hebben marketeers hard gewerkt om de klant centraal te stellen. Direct klantcontact past echter niet goed…
Marketeer, doe jezelf een lol en schrap klantvriendelijk uit je woordenboekKlantvriendelijk, bleeehhhh. Verschrikkelijke term. Toch geeft Google er 1,5 miljoen…
Van wie-is-de-klant naar wie-is-de-klant-en-hoe-krijg-je-hem-mee? De aloude vraag 'wie is de klant?' stond centraal tijdens het recente NIMA B2B-event 'Klantgerichtheid en innovatieve…
Iedereen wil 'iets' met personalisatie, maar hoe begin je? Wat heb je nodig, welke tools gebruik je en hoe richt…
De piraten brengen hun schatten en waardevolle spullen naar een geheime plek of ze verstoppen ze ergens onder de grond.…
CitizenM startte met één hotel bij Schiphol en groeide uit tot een wereldwijd imperium. Niet voor niets ontving het bedrijf…
Een pleidooi voor een customer journey-modelDe term 'customer journey' is inmiddels wijdverbreid. Marketeers hebben de 'klantreis' omarmd als nieuwe maat der dingen…