Algehele chaos bij Twitter, een Chinese overheid die gegevens verzamelt via TikTok en de grote hoeveelheid misinformatie en haatzaaiing op social media in het algemeen.
Het CRO-vak wordt steeds meer volwassen. En hoewel van een echte ‘Culture of experimentation’ bij veel organisaties nog geen sprake is, lijkt de beweging ernaartoe wél in gang gezet.
DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…
GDMA Global Privacy Monitor 2022: Wereldwijd privacy-onderzoekDe Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van branchevereniging…
'Je zult nu écht moeten veranderen, anders kun je anno 2022 de razendsnelle ontwikkelingen niet meer bijhouden'De DDMA Commissie Search…
Wat je moet weten over het DDMA Data Driven Marketing Onderzoek 2021Niet de techniek, maar de juiste mensen met de…
Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…
En wat kun je met deze inzichten als organisatieWeten hoe consumenten denken over het delen van data en wat zij…
DDMA: personalisatie communicatie zet door, grootste groei voor display, direct messaging, social en searchHet komt steeds minder vaak voor dat…
DDMA: 71 procent van de Nederlandse bedrijven weet data bruikbaar in te zetten, in 2019 was dit nog 41 procentData…
DDMA heeft ze weer in kaart gebracht: de belangrijkste trends op het gebied van e-mailmarketing. Wat zijn de beste verzendmomenten en…
Amazon is 10 maart officieel begonnen in Nederland. De komst van deze techreus en de verdere platformisering gaan grote impact…