Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

De huidige taak op het bord van de CRO-specialist: Focus op kennisopbouw

Het CRO-vak wordt steeds meer volwassen. En hoewel van een echte ‘Culture of experimentation’ bij veel organisaties nog geen sprake is, lijkt de beweging ernaartoe wél in gang gezet.

Doe mee aan de DDMA Barometer 2022

DDMA Barometer 2022 in het teken van de cookieless worldVorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van…

Consumenten meer databewust, zorgen over privacy dalen

GDMA Global Privacy Monitor 2022: Wereldwijd privacy-onderzoekDe Global Privacy Monitor 2022, een in opdracht van GDMA (de koepelorganisatie van branchevereniging…

Search-budget hóeft geen rol te spelen

'Je zult nu écht moeten veranderen, anders kun je anno 2022 de razendsnelle ontwikkelingen niet meer bijhouden'De DDMA Commissie Search…

Data driven marketeers met geen mogelijkheid te vinden

Wat je moet weten over het DDMA Data Driven Marketing Onderzoek 2021Niet de techniek, maar de juiste mensen met de…

Marketing Manifest daagt uit om betekenisvolle impact te maken

Marketingorganisaties slaan handen ineen om marketeers nog meer slagkracht te bieden Marketingvakorganisaties in Nederland slaan de handen ineen om marketeers…

Zo denken Nederlanders over data en privacy

En wat kun je met deze inzichten als organisatieWeten hoe consumenten denken over het delen van data en wat zij…

Alle marcom wordt persoonlijk

DDMA: personalisatie communicatie zet door, grootste groei voor display, direct messaging, social en searchHet komt steeds minder vaak voor dat…

‘Kleine bedrijven vertrouwen meer op data dan grote’

DDMA: 71 procent van de Nederlandse bedrijven weet data bruikbaar in te zetten, in 2019 was dit nog 41 procentData…

Nationale E-mail Benchmark 2020: effectiviteit e-mailmarketing stijgt weer

DDMA heeft ze weer in kaart gebracht: de belangrijkste trends op het gebied van e-mailmarketing. Wat zijn de beste verzendmomenten en…

Amazon in Nederland: wat betekent dit voor jouw online strategie?

Amazon is 10 maart officieel begonnen in Nederland. De komst van deze techreus en de verdere platformisering gaan grote impact…

E-mail overleeft WhatsApp

Wat is de toekomst van e-mail in de marketingmix? Jongeren lijken massaal af te haken, maar tegelijk worden nieuwsbrieven wel…