Lot Keijzer aan de slag als marketing director voor de Benelux bij LinkedIn

20 juni 2011, 03:07

LinkedIn, maakt vanochtend bekend dat Lot Keijzer (@lot) de rol van marketing director in de Benelux gaat vervullen bij deze zakelijke netwerksite. Deze functie heeft LinkedIn nieuw gecreëerd om de groeiende online marketing business te ondersteunen.

Lot heeft meer dan 15 jaar ervaring in digitale media, waaronder 10 jaar bij Universal Media / McCannErickson waar zij vooral werkte voor grote klanten als Microsoft, Coca-Cola, L’Oreal en Vauxhall.

Lot heeft ook vijf jaar bij Kobalt gewerkt waar zij in eerste instantie de digitale tak op heeft gezet. Later heeft zij ‘twist’, het nieuwe digitale marketing bureau onder de Kobalt vlag, opgezet en geleid. twist heeft onder andere opdrachten voor Heineken, ABN Amro, Rituals en Albert Heijn gedaan.

In verband met wegvallende opdrachten is Twist in maart opgegaan en Kobalt en moesten meerdere mensen het veld ruimen. Voor Lot reden om eens verder te kijken.

Lot is daarnaast actief lid van de Nederlandse digitale marketing-sector, lid van advies bij Marketing Pioneers, bestuurslid van het IAB, spreker op evenementen en commissaris.

Lot, succes met deze stap!

Jan Willem Alphenaar is trainer en consultant voor het inzetten van LinkedIn voor marketing en advertising. Als LinkedIn Trainer traint hij organisaties in Europa. Met zijn bedrijf Next Business Academy ondersteunt hij organisaties op het gebied van Social Selling, Advertising, Lead Generation en Content Marketing. Hij schreef meerdere (e-)boeken over social media. Begin 2016 ontwikkelde hij het P.E.A.S. (c) Model voor Social Selling met LinkedIn. Ondertussen wordt deze aanpak door meer dan 210 (inter-)nationale organisaties toegepast.

Categorie
Tags

1 Reactie

    marcelvogels

    Van harte gefeliciteerd met deze topfunctie! Maak er een mooi verhaal van.


    20 juni 2011 om 04:55

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!