T-Mobile gestart met verkoop via Twitter

T-Mobile gestart met verkoop via Twitter

T-Mobile start vandaag met twee Twitter kanalen voor service en verkoop. Via T-Mobile_Webcare reageert het T-Mobile webcare team op vragen, klachten en problemen van klanten. Het verkoopkanaal T-Mobile_Shop is vooral bedoeld om consumenten te informeren over nieuwe diensten, mobiele telefoons en T-Mobile aanbiedingen. Alexander Hamel, Directeur Klantenservice bij T-Mobile:

‘In navolging van het succes van ons online klantenforum, is het inzetten van Twitter voor ons een logische stap. Twitter is laagdrempelig en biedt klanten en consumenten de mogelijkheid tot direct contact. Zo kan het webcare team snel vragen over onze dienstverlening en producten beantwoorden of iets voor je uitzoeken. Tegelijkertijd kunnen consumenten elkaar op deze manier verder helpen. Uit ervaring met het online forum verwachten wij dat ook dit de relatie die wij hebben met onze klanten ten goede komt.’

Het verkoopkanaal staat nu op 4 tweets, het is allemaal nog redelijk pril.


Delen

0
0


Er zijn 4 reacties op dit artikel

  • Ik vind het feit dat ze een webcare team hebben opgezet eigenlijk spectaculairder dan dat ze via Twitter willen verkopen. Deed Telfort ook al niet enige tijd aan verkoop via Twitter?

    Verkoop via Twitter is erg 'wij zijn een bedrijf en gebruiken Twitter als nieuw advertentiekanaal'. Het webcare team gaat in gesprek met mensen en is een veel beter voorbeeld van het goed inzetten van social media.

    geplaatst op
  • De eerste taken van het webcare team; @dijkshoorn en @kluun schade herstellen.

    geplaatst op
  • OK wat gaaf! Maar ik heb nog steeds niets aan de dienst. T-Mobile heeft namelijk erg slechte dekking op de iPhone 3gs en aangezien ik alleen via de iPhone twitter..

    geplaatst op
  • Is het nou zo bijzonder dat zij nu al twitter gebruiken of is het schandalig dat ze er nu pas mee komen. Ik denk zelf het laatste als ik alle flames over T-Mobile in ogenschouw neem.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.