ADV: schrijf je nu in voor het Branded Content Congres

6 mei 2009, 03:59

{title}

Voor de vierde keer vindt op 4 juni het Branded Content Congres plaats in Spant! Bussum. Communicatieprofessionals uit de mediabranche (tv, radio, print en online), contentproducenten, adverteerders en bureaus krijgen de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en nieuwe inzichten en contacten op te doen.

Dit jaar ligt de focus op branded content in het algemeen en niet meer uitsluitend op branded televisieconcepten. Ook branded content concepten op radio, online en in print krijgen aandacht. Het centrale thema dit jaar is ‘Groot idee of geen idee’. (Zie hier het dagprogramma.)

In de ‘oude’ marketing-, communicatie- en mediatijdperk was eenvoudig te bepalen wie, waar, wanneer en hoe vaak te bereiken was. Maar de wereld verandert en onder de invloed van de mediarevolutie en de veranderende mediaconsumptie is effectieve communicatie steeds moeilijker te realiseren. Contact maken en behouden is het schaarse goed van marketeers en de effectiviteit van communicatie wordt steeds meer bepaald door de kracht van het idee dat er aan ten grondslag ligt.

Tijdens het congres worden ook -door de verantwoordelijke marketeers- de beste concepten op het gebied van branded content gepresenteerd en bepalen de bezoekers wie de winnaar wordt van de Branded Content Award 2008.

Laat u inspireren tijdens het Branded Content Congres op 4 juni van Broadcast Press in nauwe samenwerking met 3MO. Aanmelden voor het congres kan hier.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!