René Repko van de Hema marketeer van het jaar

3 juni 2008, 17:06

Vandaag was ik op uitnodiging van USG Capacity aanwezig bij Marketing Live in Fort Voordorp. Dit jaar stonden de drie thema’s innovatie, interactiviteit en accountability centraal. Twee presentaties sprongen er wat mij betreft uit: de presentatie van Bapist Coopmans van KPN met heerlijk down to earth met cijfers onderbouwde voorbeelden hoe marketeers bij KPN het verschil maken en de duo presentatie van Jeroen de Bakker en Sicco Beerda waarin een stuk of 15 cases van interactieve marketing voorbij kwamen in de hot or not show. Met name de Mini Minimalism case en de X travel viral bleven mij bij.

Ook was er de verkiezing van Marketeer van 2008. Genomineerden waren Colette Cloosterman van Jumbo, Jacques Kuyf van FD Media Groep en René Repko van de Hema. En de laatste, René Repko van de Hema, is de winnaar. René, gefeliciteerd!

Mark de Bruin
Online Specialist (app/web/ai) bij 9292

Mark de Bruin (@mdebruin) schreef in 2007 zijn eerste blog bij Marketingfacts. Inmiddels zijn het er meer dan 150. Mark (1976) is senior marketeer met expertises in innovatie, online marketing, mobiliteit en digitale proposities via nieuwe media (internet, apps, social media, internet of things en AI) met focus op relevantie op langere termijn. Onderwerpen waar Mark graag over schrijft zijn: apps, Spotify, social media, trends en innovatie. Mark heeft vanaf 1997 bij deze werkgevers gewerkt aan innovatie, product ontwikkeling & marketing: Philips Origin eCommerce (1997/1998), PTT Post (1998-2000), Het Financieele Dagblad (2000-2004) 9292OV (2004-2011), ANWB (2011-2022) en 9292 (2022-2024). Vanaf 1 augustus 2024 werkt Mark als Innovatiestrateeg bij de Consumentenbond.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!