Pink Ribbon 2007 levert €670.735,- op

29 maart 2007, 06:08

Pink Ribbon 2007

Irene van de Laar reikte vanmorgen op Sanoma’s ontbijtsessie een cheque van €670.735,- uit aan Maya Meijer, voorzitster en penningmeester van Stichting Pink Ribbon. En da’s een mooi bedrag; “Sanoma is de kurk waar onze stichting op drijft”, aldus Maya.

Stichting Pink Ribbon zet zich in voor de strijd tegen borstkanker, Sanoma Uitgevers steunt deze elk jaar met de volledige opbrengst van een speciaal hiervoor uitgegeven tijdschrift. Het tijdschrift won eerder dit jaar een Mercur voor ‘Uitgeefprestatie van het Jaar’.

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

1 Reactie

    Emiel Kamzol

    Gefeliciteerd…. het is een aanzienlijk mooi bedrag..


    29 maart 2007 om 06:56

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!