IPAN presenteert produkten van de toekomst

1 februari 2007, 07:14

Het IPAN launch event 2006 was voor velen een eerste kennismaking met de PC-zapper, het fenomeen bloggen of de Segway. Ook voor dit jaar staat er weer een launch event op het programma. Op dinsdagavond 6 februari zal in Hotel Arena, Amsterdam het IPAN Launch Event 2007 worden georganiseerd. De volgende produkten, gadgets en diensten zullen worden gepresenteerd: Fleck, YelloYello, Swoot, Tsigners, Zygomatics, Blogads, Start 1-2, Tomap, Rasasa, Ted/Snackbar, Sync, Butterfly, Original Signal (Stillpoint), 14dayz en Leadz.

Marco Derksen
Partner bij Upstream

Oprichter/partner Upstream, Marketingfacts, Arnhem Direct, SportNext, TravelNext, RvT VPRO, Bestuur Luxor Live, social business, onderwijs, fotografie en vader!

Categorie
Tags

7 Reacties

    Nick

    Ik neem aan dat je 6 februari bedoelt, anders was het wel heel kort dag 🙂

    Het lijstje te presenteren namen ziet er in ieder geval indrukwekkend uit, laten we hopen dat hetzelfde geldt voor wat er achter hoort.


    1 februari 2007 om 07:35
    Hardcopy

    Producten is met een c, Marco. 🙂


    1 februari 2007 om 07:48
    media

    Je hebt helemaal gelijk Nick, inmiddels aangepast!

    Bij mij is producten nog steeds met een k David; binnenkort maar eens een nieuw groen boekje gaan halen ;-0


    1 februari 2007 om 07:49
    media

    Absoluut handig, thx!


    1 februari 2007 om 08:21
    Karel Kolb

    Probeerde me tot twee keer als niet-lid aan te melden via het op de site vermeldde e-mailadres, maar mijn virusscanner zegt telkens ‘no such user’.


    1 februari 2007 om 13:05
    simme volkers

    jeez, kan er iemand ook nog inhoudelijk reageren? zelfs als copywriter stoor ik niet aan typos…

    ik vind blogads een goed concept om in de gaten te houden. Snel je doelgroep uitkiezen en bereiken.


    1 februari 2007 om 18:37
    Karel Kolb

    Simme, om nog even op mijn vorige post terug te komen: ben zojuist maar lid geworden van IPAN om alsnog naar het event te kunnen. Dus eigenlijk is het gewoon een slimme ledenwerfactie, met dat foute e-mailadres.


    2 februari 2007 om 12:32

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!