Dag van het Interactief Talent 2007

4 januari 2007, 08:36

Het laatste nieuws van het jongerenfront in interactieve media. Op 8 maart nemen de beste jonge interactieve talenten van Nederland het tegen elkaar op tijdens de Dag van het Interactief Talent 2007. De voorronde voor dit evenement gaat op maandag 22 januari van start. Aan de hand van een case, die dit jaar ter beschikking is gesteld door SOA Aids Nederland, dienen de deelnemers een concept voorstel voor een interactieve campagne in te leveren. De beste 8 inzendingen worden uitgekozen voor de DIT Masterclass.

Op deze dag krijgen de winnende teams de kans om onder begeleiding van een ervaren topcreatief hun voorstel uit te werken tot een pakkend en winnend concept. De jury bestaande uit de acht topcreatieven selecteren vervolgens de teams die hun concept in de vorm van een elevator pitch mogen presenteren tijdens de SpinAwards Day op 21 maart. De winnaar van de Dag van het Interactief Talent ontvangt de DIT Award 2007, de kans om zijn winnende concept te presenteren tijdens de SpinAwards Day en mag zich een jaar lang het beste jonge interactieve talent van Nederland noemen. En om te zorgen dat die DIT Award geen stof staat te vergaren op de schoorsteen krijgt de winnaar ook nog persoonlijke carriere begeleiding van Plan 9.

De deadline voor inschrijving is 21 januari a.s. Deelnemers kunnen zich inschrijven alleen inschrijven of als team. Meer informatie over het evenement, programma en deelname is te vinden op de site www.dagvanhetinteractieftalent.nl . De Dag van het Interactief Talent 2007 wordt georganiseerd door VEA Evolve 2.0 i.s.m. Generation Next en de stichting SpinAwards.

Marcel van der Heijden
Interactief Strateeg bij Stormkracht 9

Marcel studeerd bedrijfskunde/ marketing management aan de RSM Erasmus Universiteit te Rotterdam. Daarvoor volgde hij de bachelor studie marketing management aan de Hogeschool Inholland. Tijdens zijn stage bij KPMG Accountants raakte hij betrokken bij de ontwikkeling van de nieuwe site en online identiteit en was zijn liefde voor online marketing geboren. Naast zijn studie is hij initiatiefnemer en voorzitter van Generation Next en werkt hij als freelance interactief marketeer voor diverse MKB bedrijven. Zijn interesses liggen op het snijvlak tussen marketing en technologie.

Categorie
Tags

2 Reacties

    media

    Misschien goed om eens een update te geven van Generation Next Marcel? Waar staan jullie nu, welke aktiviteiten zijn er al geweest en welke staan op het programma voor dit jaar?


    4 januari 2007 om 12:14
    Marcel van der Heijden

    Goed plan Marco, ik zal binnenkorteen post wijden aan de voortgang en de activiteiten van Generation Next.


    4 januari 2007 om 16:48

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!