Genomineerden Marketing Literatuurprijs bekend

Genomineerden Marketing Literatuurprijs bekend

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) heeft onder andere in samenwerking met de Vrije Universiteit van Amsterdam vandaag de nominaties voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2006 bekendgemaakt. De genomineerde boeken zijn ‘Industrial marketing in the new branding arena’ van Paul H.J.M. Moers, ‘Een nieuwe kijk op de experience economy’ van Albert Boswijk, Thomas Thijssen, Ed Peelen en ‘Generatie Einstein’ van Jeroen Boschma, Inez Groen. De uitreiking van de prijs is op 28 november 2006 op de Vrije Universiteit van Amsterdam.

De jury bestaat naast voorzitter Hans Molenaar, Voorzitter Platform Innovatie in Marketing uit Prof.dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universtiteit Amsterdam), Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Egbert Jan van Bel (directeur Pleon), Drs. Wil Wurtz (voorzitter CRM Genootschap), Drs. Arend-Jan Nijhuis (Manager Marketing Intelligence Nationale Nederlanden), Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie) en Fred Sengers (hoofdredacteur vakblad Marketing Tribune).


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.