Otto maakt er een puinhoop van

Otto maakt er een puinhoop van
, Daisycon

Otto maakt er een puinhoop vanZoals bekend was er vorige week een run op de bijna gratis TV’s bij de Otto. De postorderaar had een fraaie Philips TV voor slechts 99 euro op de site staan, een foutje zoals later bleek. Ondergetekende was er natuurlijk als de kippen bij om van dit foutje te profiteren, wie niet waagt wie niet wint nietwaar? Dus op donderdag mij geregistreerd, aangegeven dat ik een man ben en dat ik de nieuwsbrief niet op prijs stel maar de TV wel graag tegemoet zie…

Zaterdag post van Otto. ‘Geachte mevrouw Kampstra, helaas geen TV..’ Huh? ik had toch aangegeven dat ik een mannetje ben? Nou ja, een tweede foutje kan iedereen gebeuren… Maar raad eens wat ik vandaag in mijn emailbox tegenkom?!?!


Geplaatst in

Delen



Er zijn 14 reacties op dit artikel

  • Een nieuwsbrief. Heb ik nou een tv gewonnen?

    geplaatst op
  • :-P

    Er klopt idd weinig van daar, ik ben ook al een 'vrouwtje' volgens Otto en dat blijft ook zo of ik de gegevens nu 5 of 10x aanpas.

    Enige voordeeltje aan mijn kant is dat Otto geen LCD-TV's heeft verkocht, de bestellers ze niet krijgen maar wij wel de commissie voor die sales hebben gekregen...dus toch een winnaar.

    geplaatst op
  • Gratis een weekendje beautysalonnen? ;-)

    geplaatst op
  • Een aanbieding voor de nieuwste Samsung Ladyphone

    geplaatst op
  • Dezelfde televisie voor 9,99 ?

    geplaatst op
  • hier precies het zelfde verhaal :s ook voor vrouw aangezien en ongewenst toch een email :S:S:S

    geplaatst op
  • Wellicht even de vw van de Thuiswinkel org lezen en daar je beklag doen?

    geplaatst op
  • AMSTERDAM - Otto houdt vol dat het ‘overduidelijk’ een tikfout betreft, maar ruim 150 klanten van het postorderbedrijf denken daar anders over. Ze hebben zich aangemeld bij een website waarop alsnog de levering wordt geëist van een platte televisie met een catalogusprijs van 1200 euro voor 99 euro – de prijs zoals die vorige week in de webwinkel van Otto stond vermeld.

    Bron: Volkskrant

    geplaatst op
  • en: Klanten die vorige week door een fout voor 99 euro een lcd-tv aanschaften bij Otto.nl krijgen geen tegemoetkoming van de postorderaar. Modern.nl stunt met de blunder door de televisie wel voor een gereduceerde prijs aan te bieden.

    In tegenstelling tot eerdere toezeggingen zal Otto gedupeerde klanten niet tegemoet komen. Nadat de lage prijs op de site bekend werd, zijn klanten massaal online gaan bestellen. Meer dan 1100 klanten hadden er wel oren naar.

    Volgens Otto hebben vooral veel handelaren geprofiteerd van de fout, door grote aantallen televisies te bestellen. De postorderaar wil hen niet tegemoetkomen.

    De fout ontstond doordat Otto twee artikelen op de site omwisselde, maar de prijs niet veranderde. De lcd-tv kostte daarom niet de gebruikelijke 1200 euro, maar slecht 99 euro.

    Webwinkel Modern.nl haakt in op de vergissing, en biedt nu eenzelfde televisie nu aan voor 879 euro.


    Bron: TWiNKLE

    geplaatst op
  • ***********************Bericht***************************************
    Otto schrijft bedrag af van TV via eenmalige machtiging

    Postorderbedijf Otto heeft bij een tweetal klanten het factuurbedrag afgeschreven van een bestelde LCD TV van Philips. Deze TV is niet ontvangen. Deze klanten hebben bij de bestelling van de televisie van € 99,-- online een eenmalige machtiging afgegeven voor de bestelling van de televisie.

    Deze klanten hebben ons ook de bestelbevestiging toegestuurd alsmede een screenshot van Postbank online betalen. Op deze screenshot staat duidelijk het ordernummer (Servicenummer bij Otto) dat ook vermeld wordt op de bestelbevestiging. Het bedragen waar het hierbij om gaat zijn volgende:

    Een bestelling van een Philips LCD TV t.w.v. € 99, -- afgeschreven van een Postbank-rekening op 31 oktober 2006.
    Een bestelling van tien Philips LCD TV's t.w.v. € 99, --, totaalbedrag € 990,-- afgeschreven van een Rabobank-rekening op 30 oktober 2006.

    Wij gaan ervan uit dat deze klanten ons de juiste informatie hebben verstrekt, maar zijn niet verantwoordelijk voor eventuele onjuistheden in de aan ons geleverde informatie.

    Enige kerncijfers op basis van onze inventarsatie op onze website t/m 1-11-2006, 15:07 uur:

    Aantal bestellingen
    Besteldatum

    44
    24-10-2006

    551
    25-10-2006

    1103
    26-10-2006

    Besteldatum /aantal besteld
    1
    2
    3
    4
    5
    6
    7
    8
    9
    10

    24-10-2006
    27
    9
    6
    1



    1



    25-10-2006
    374
    93
    46
    12
    12
    2
    2
    1
    1
    5

    26-10-2006
    771
    179
    78
    33
    21
    4
    5

    1
    7


    Op dit moment is de stand ruim 2400 aanmeldingen. Binnenkort sluiten we de inzendingen en zal het totaal aantal gepubliceerd worden.

    Deze week zullen wij de eerste stap vermelden op onze website die ondernomen moet worden om Otto aan de leveringsverplichting te houden.

    Het team van "Ik wil mijn Otto TV"
    ottotv.nodig.nl

    geplaatst op
  • Sorry voor al die cijfers, was vergeten dat het in een tabelletje stond. Excuus.

    geplaatst op
  • Maar ook dit is nogal schreeuwerig:

    ***********************Bericht***********************************

    geplaatst op
  • Mensen ga toch eens iets nuttigs doen!
    Denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Loop niet zo te zeuren, ga werken. Wat een mentaliteit om je zo te gedragen. Zum kotsen. Als je een tv nodig hebt dan ga je ervoor werken.
    Typisch Nederlands om maar meteen weer een zeur&klaagclubje; op te richten die vindt dat ze gelijk hebben. Je moet toch wel heel dom zijn om zo'n TV voor die prijs te willen hebben...

    geplaatst op
  • ja jee...een beetje dom om die tv alsnog te eisen. ga wat nuttigs doen.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.