Otto maakt er een puinhoop van
Zoals bekend was er vorige week een run op de bijna gratis TV’s bij de Otto. De postorderaar had een fraaie Philips TV voor slechts 99 euro op de site staan, een foutje zoals later bleek. Ondergetekende was er natuurlijk als de kippen bij om van dit foutje te profiteren, wie niet waagt wie niet wint nietwaar? Dus op donderdag mij geregistreerd, aangegeven dat ik een man ben en dat ik de nieuwsbrief niet op prijs stel maar de TV wel graag tegemoet zie…
Zaterdag post van Otto. ‘Geachte mevrouw Kampstra, helaas geen TV..’ Huh? ik had toch aangegeven dat ik een mannetje ben? Nou ja, een tweede foutje kan iedereen gebeuren… Maar raad eens wat ik vandaag in mijn emailbox tegenkom?!?!
Een nieuwsbrief. Heb ik nou een tv gewonnen?
😛
Er klopt idd weinig van daar, ik ben ook al een ‘vrouwtje’ volgens Otto en dat blijft ook zo of ik de gegevens nu 5 of 10x aanpas.
Enige voordeeltje aan mijn kant is dat Otto geen LCD-TV’s heeft verkocht, de bestellers ze niet krijgen maar wij wel de commissie voor die sales hebben gekregen…dus toch een winnaar.
Gratis een weekendje beautysalonnen? 😉
Een aanbieding voor de nieuwste Samsung Ladyphone
Dezelfde televisie voor 9,99 ?
hier precies het zelfde verhaal :s ook voor vrouw aangezien en ongewenst toch een email :S:S:S
Wellicht even de vw van de Thuiswinkel org lezen en daar je beklag doen?
Sorry voor al die cijfers, was vergeten dat het in een tabelletje stond. Excuus.
Maar ook dit is nogal schreeuwerig:
***********************Bericht***********************************
Mensen ga toch eens iets nuttigs doen!
Denken dat je voor een dubbeltje op de eerste rang kan zitten. Loop niet zo te zeuren, ga werken. Wat een mentaliteit om je zo te gedragen. Zum kotsen. Als je een tv nodig hebt dan ga je ervoor werken.
Typisch Nederlands om maar meteen weer een zeur&klaagclubje op te richten die vindt dat ze gelijk hebben. Je moet toch wel heel dom zijn om zo’n TV voor die prijs te willen hebben…
ja jee…een beetje dom om die tv alsnog te eisen. ga wat nuttigs doen.
Gerelateerde artikelen
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!
Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!