The Long Tail (1)

The Long Tail (1)

The Long Tail

Het artikel The Long Tail van Chris Anderson (Wired Magazine) stond al een tijd op mijn to-do lijstje om te lezen. Het beschrijft op voor-treffelijke wijze de status van de (online) muziekindustrie. De belangrijkte conclusie van Anderson is dat in de toekomst de meeste inkomsten niet meer wordt gerealiseerd door een ‘beperkt’ aantal megahits maar door ‘miljoenen’ muzieknummers in niche markten. Oftewel, het effect van the long tail.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 0 reacties op dit artikel

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.