Microsoft weigert bugfixing Visual Studio

16 augustus 2005, 03:43

Microsoft legt de uitdrukkelijke wens van software developers om Visual Studio 2005 vóór de final release grondig te debuggen naast zich neer; het product ligt ‘no matter what’ vanaf 7 november in de winkelschappen.

“Through a feedback form on the Microsoft Developer Network Web site, developer customers asked Microsoft to release a third beta of Visual Studio 2005, which is due for completion on Nov. 7.

In the original suggestion, a customer said that Visual Studio 2005, which had a second beta program in April, has too many bugs and performance problems. I’d rather have a good product six months from now than a mediocre one in three months, wrote Clint Stotesbery on Thursday.

The majority of developers who wrote into the suggestion forum agreed, saying that the quality of the product was more important than meeting the Nov. 7 deadline. Visual Studio 2005, formerly code-named Whidbey, will arrive at least one year later than originally planned.

Representatives from Microsoft’s Visual Studio development group decided to pass on the suggestion.”

Carl Mangold
AI-specialist met de focus op veiligheid bij Carl Mangold

Carl Mangold is een expert op het gebied van kunstmatige intelligentie (AI), met de focus op het veilig en ethisch verantwoord inzetten van deze technologie. In de loop van zijn carrière heeft Carl de evolutie van AI in marketing van dichtbij meegemaakt. Waar AI aanvankelijk vooral werd ingezet om prospects te herkennen en segmenteren op basis van hun klik- en koopgedrag, heeft de technologie zich inmiddels ontwikkeld tot een krachtig middel dat (klant-)communicatie over de volledige breedte kan ondersteunen of zelfs vervangen. Stonden ethiek en privacy altijd centraal bij de toepassing van AI voor geautomatiseerde klantsegmentatie, met de opkomst van generatieve AI zijn veiligheid en betrouwbaarheid nog belángrijker thema's geworden. Carl zet zich in om bedrijven te begeleiden bij het verantwoord implementeren van AI-oplossingen die niet alleen efficiëntie en klanttevredenheid verhogen, maar ook voldoen aan de hoogste ethische en veiligheidsstandaarden. Met zijn diepgaande kennis van AI en zijn toewijding aan veilige praktijken, helpt Carl organisaties de balans te vinden tussen innovatie en verantwoordelijkheid. Zijn werk draagt bij aan het creëren van betrouwbare AI-systemen die zowel de bedrijfsdoelen als de belangen van klanten dienen.

Categorie
Tags

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!