VAC: TMN zoekt een e-mail / online marketing specialist

21 oktober 2007, 20:58

Binnen Telegraaf Media Nederland (TMN), bekend van titels als De Telegraaf, Privé, Geenstijl, HabboHotel, Spits, Jan, Residence, Speurders, etc, is Telegraaf Email Marketing (TEM) de business unit die zich bezig houdt met de ontwikkeling, verzending en vercommercialisering van e-mailnieuwsbrieven. Met een intern bestand van ruim 3,5 miljoen adressen beheert TEM de snelst groeiende online consumenten database van Nederland. Voor de verdere uitbreiding van ons team zijn we per direct op zoek naar een online (e-mail) marketing specialist.

De functie

Je bent verantwoordelijk voor de ontwikkeling, invulling en praktische handelingen die vereist zijn voor het lanceren van de e-mailnieuwsbrieven. Voor het vergroten en verrijken van de databases creëer je nieuwe edities en ontwikkel je online campagnes op het TMG netwerk.Samen met het TEM team werk je aan de grootste online database van Nederland.

Het profiel

• HBO/ WO werk en denk niveau;

• Aansturend vermogen (voor zowel interne klanten als het team)

• Gedreven persoonlijkheid van het kaliber 50% denken 50% doen;

• Een aangeboren gevoel voor online marketing;

• In staat om zelfstandig te kunnen werken;

• Nauwkeurig werkend (vooral onder druk);

• Creatief in het vinden van oplossingen waar anderen problemen zien.

Geïnteresseerd?

Neem voor vragen en aanvullende informatie contact op met Edouard Leeuwenburg, projectmanager TEM, telefoon 020 – 585 4713 / 06 22 66 92 51

Jouw sollicitatie

Als jij de juiste persoon voor deze functie bent verzoeken wij je jouw sollicitatiebrief, voorzien van een curriculum vitae en onder vermelding van bovengenoemde vacature titel binnen te richten aan {encode=”solliciteren@telegraafmedianederland.nl” title=”Edouard Leeuwenburg”}.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!