Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Welke sponsorvermeldingen helpen tieners snappen dat er reclame in influencer-video’s zit?

Jongeren tussen de 12 en 14 jaar hebben uitgebreidere sponsorvermeldingen nodig dan oudere tieners (15-16 jaar) om te begrijpen dat…

Fuck millennials!

De zin en onzin van onderscheid maken tussen generatiesNiet dat ik iets heb tegen iedereen die tussen 1980 en 2000…

Zo verbeter je de SEO van jouw podcast

Uit recent onderzoek van MeMo² blijkt dat 2,2 miljoen Nederlanders luistert naar podcasts. Podcasts zijn nog nooit zo populair geweest.…

Sanneke Boesveldt (VICE Media): “Wij zijn de stem van de jongere generatie”

"Het VICE-dna sijpelt door al onze platformen. Het brengen van impactvolle en zicht verbredende verhalen is onze kern. We duiken…

Millennials zonder Instagram bestaan ook

Verslag Online Tuesday #81: “How to reach Generation X, Y and Z”Hoe bereik je de nieuwe generaties consumenten? Er is…

Praat met jouw doelgroep via social messaging. Waarom? Omdat ze daar zijn!

Van statische enquêtes naar dynamische conversatiesDe traditionele manier om iets te weten te komen over je doelgroep is door een…

Facebook Messenger Kids: geniaal of gestoord?

Hoe jong is te jong? En dan heb ik het niet over de eerste keer alleen naar school fietsen of…

Jongeren zijn ook maar mensen, benader ze dus ook zo

De belangrijkste lessen na een dag Kids en JongerenmarketingAls je het over jongerenmarketing hebt, lijken we er altijd van uit…

Joost van der Plas (*bliep): ‘Jongeren zijn zo connected dat reclame van mond tot mond gaat’

Joost van der Plas is medeoprichter van *bliep, een telefoniebedrijf dat werd bedacht met de hulp van jongeren. Het product…

Jongeren kiezen voor Instagram en Snapchat

Generatie Y moet op een bepaalde manier aangesproken worden om ze op de juiste manier te prikkelen, maar jongerenmarketing is…

One young world: where young leaders start leading

Hoe kan jij als jong individu een verandering te weeg brengen in de wereld? Bij deze vraag werd stil gestaan…

Congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing

Het congres Trends in Kids- & Jongerenmarketing is al 22 jaar hét jaarlijkse platform voor marketing- en communicatieprofessionals gericht op…