Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Crisp wil groter marktaandeel door kwaliteit en gemak te combineren

De supermarktomzet in Nederland was in 2023 voor het eerst hoger dan 50 miljard euro. Een vrij nieuwe speler in die markt is Crisp: een online winkel voor verse producten. Crisp wil nu een groter deel van de boodschappenmarkt veroveren. Growth Director Alexandra Groot vertelt hoe ze dat willen bereiken.

E-commerce lijkt de nieuwe Tata Steel

Dit jaar vieren we het dertigjarig bestaan van e-commerce. Het is alleen de vraag of de huidige werkwijze nog toekomstbestendig is. 50 procent van de webshops die vandaag beginnen, is binnen vijf jaar verdwenen.

Slaaptekort door ROI? AI is je redding

ROI houdt marketeers wakker, maar de wijze waarop dit wordt gemeten en toegepast loopt sterk uiteen. Een recent onderzoek werpt een interessant licht op hoe marketeers de ROI van investeringen in AI bepalen. Verrassend genoeg draait het niet alleen om de pegels.

Weinig conversies met Google Ads? Ontdek de kracht van een portfoliostrategie

Haal je relatief weinig conversies met jouw Google Ads campagne? Probeer het eens met een portfoliostrategie.

Hoe interim communicatiespecialisten resultaten halen met video

Organisaties geloven in de kracht van video maar wat bereik je er nu echt mee? Interim en freelance communicatiespecialisten Pauline Steerneman en Renée Reijers delen hun video-ervaringen.

Waarom klantbeleving middelmatig belangrijk is voor CEO’s

Terwijl Chief Marketing Officers (CMO's) de klantbeleving (CX) vaak zien als hun belangrijkste prioriteit, lijkt dit onderwerp niet dezelfde urgentie te hebben voor CEO's. Wat zegt dit over hun focus voor het komende jaar?

Merken in loyaliteitscrisis? Dit is de sleutel tot consumentenhart

In een wereld waar de economische onzekerheid regeert en de kosten van het levensonderhoud maar blijven stijgen, staat klantloyaliteit meer dan ooit onder druk. Het recente marktonderzoek uitgevoerd door Comarch in samenwerking met VOLT District, werpt een onthullend licht op deze uitdagingen.

De vijf belangrijkste customer experience trends voor 2024

Ontdek de essentiële trends voor 2024 in het Customer Experience Trendrapport van Beeckestijn Business School.

B2B Content Podcast: Enes Kartal over leren, prioriteiten en leiding nemen

"Ik ga je hier niet vertellen hoe goed ik ben", zegt Enes. Maar ondertussen leer ik veel van hem.

Leer hoe je meer uit je data kunt halen met ons handige infographic

Wanneer heb je voor ’t laatst echt goed gekeken naar de opbouw van je klantenbestand? Enig idee hoeveel gegevens je opslaat, waar je die opslaat en wat je precies wel en niet weet van je contacten? Tijd om je data weer eens in te duiken.

Het onderscheidend vermogen van een Brand Experience Center

B2B-bedrijven moeten steeds meer moeite doen om hun merk onder de aandacht te krijgen van hun doelgroep, waarbij de markt verzadigd raakt met eindeloze producten en diensten. Brand Experience Center biedt uitkomst.

Het Act Good Report: Geweldig om het goede te doen

Het Act Good Report is een samenwerking tussen Act Responsible en Warc en viert de beste creatieve campagnes op het gebied van sociale verantwoordelijkheid en duurzaamheid.