De snelheid waarmee kunstmatige intelligentie (AI) een transformatie marketing aanjaagt, is ongekend. Daar sta je dan, aan het roer van deze verandering met de taak om zowel de huidige als toekomstige marketingfuncties binnen je team vorm te geven.
In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?
Op woensdag 17 april van 12.00 tot 13.00 uur kunnen marketingprofessionals, sales executives, ondernemers en iedereen die ‘er weleens over dacht’ inschakelen bij een unieke webinar over misschien het meest bekende marketingdiploma van Nederland.
NIMA Community Internal Branding; HR en Marketing at a Great Place To Work. Dit zijn de gezamenlijke uitdagingen in employer branding en zo pak je die aan.
In B2B heb je langdurige klantrelaties nodig. En dan wordt marketing ineens heel simpel. Luister maar.
‘Overtuigen is een wetenschap, maar je hoeft geen wetenschapper te zijn om overtuigend over te komen.’
Programma over persoonlijk leiderschap leert je vragen stellen aan je belangrijkste stakeholder en voorkomt zo 'marketing-kortsluiting'.
"Een goede marketeer is niet per definitie een goede leidinggevende. Leiding geven aan een team van eigenwijze professionals is écht anders dan goed zijn in je vak."
Jouw mening of inval wordt ten zeerste gewaardeerd. Uit de heup en zonder er te lang over na te denken.
De salesmentaliteit: geconditioneerd om van punt A naar punt B te gaan. Welke 6 saleselementen helpen HR verder?
Pricing en Productpropositie – gun jezelf een hapje uit het opleidingsbudget en laat je bijscholen in één dag (gratis lunch!). Want winstoptimalisatie en marktkennis zijn te belangrijk om aan spreadsheet-knutselaars over te laten.
Waarom "Deta-Vast" de ultieme marketingstrategie is voor economische uitdagingen in 2024.