Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Social media in Nederland 2024: LinkedIn valt op als grootste stijger, Threads geen threat voor X

De nieuwste cijfers over social media gebruik in Nederland voor 2024 zijn bekend: LinkedIn is opvallend genoeg de grootste groeier en Threads blijkt nog geen grote bedreiging.

Lonely planet voor Linkedin ontdekkingsreizigers

Een praktische gids voor het trotseren van opvallend pluimage, het vinden van jouw tribe en hoe om te gaan met de 2 virussen die door de jungle die Linkedin heet razen.

“Het eigen product team legt een AI-bommetje onder LinkedIn”

"Totale zelfdestructieve waanzin. Goed bezig LinkedIn! Je hebt zojuist je eigen been eraf geschoten!"

LinkedIn marketing mythes ontkracht

Hebben links nou invloed op je bereik op LinkedIn? En maakt het uit wanneer je een bericht publiceert? Corinne Keijzer geeft er visie op verschillende mythes en trends.

AI op LinkedIn, TikTok lanceert Series en 4 nieuwe Pinterest ad-formats

In deze social update: Hoe LinkedIn AI toepast op het platform, hoe TikTok de search ad markt aanboort en nog veel meer.

Druk op marketingbudget maakt aantonen ROI cruciaal voor 77% CMO’s

Wisselende geluiden over economie en bedrijfsleven zorgen voor druk op marketingbudgetten.

B2B Content Podcast: Marit Vervaart over thought leadership

In deze laatste aflevering van het jaar spreek ik met Marit Vervaart van FastMotion. Zij helpt B2B en SAAS-bedrijven thought leadership te claimen met content marketing.

Adverteren op persoonlijke LinkedIn-profielen komt eraan

Het lijkt er nu echt aan te komen: betaalde promotie van posts op individuele LinkedIn-profielen. Sommige creators en marketeers vinden het een geweldige ontwikkeling...

Linkedin Document Ads: Nieuw advertentietype voor pushen van docs

In deze social media update lees je meer over het nieuwe advertentietype op LinkedIn, de vele Reels-ontwikkelingen op Instagram en meer over de mogelijkheden van Pinterest Trends voor adverteerders.

Grenzeloos geloof in product verlamt B2B-marketeer

'B2B Marketeers zouden Coca-Cola op de markt zou brengen als 'bruin, bruisend en zoet, 98% bewezen effectief tegen dorst'. Er…

Social media in Nederland 2022: WhatsApp minder intensief gebruikt, opmars TikTok zet door

Voor het eerst inzicht in het gebruik van Telegram, Discord, Clubhouse, Reddit en TwitchMinder Nederlanders maken dagelijks gebruik van Facebook…

Waarom je betaalde en organische berichten op LinkedIn moet combineren

De week van Koot is terug!Het nieuwe ABCDE van Marketing, het nieuwe social, natuurlijk audio en meer toepassingen voor de…