Filters
  • Categorie

  • Tags

  • Auteur

Purpose: De norm voor concurrentievoordeel en impact

In de snel evoluerende marketingwereld staat één vraag centraal: waarom? De purpose. Waarom doet een organisatie wat het doet. En hoe vertaalt zich dit naar waarde voor zowel klanten als de organisatie zelf?

3 valkuilen wanneer je leiderschap wilt betrekken bij CX-transformatie

Sommige organisaties denken ten onrechte denken dat een business case het gouden ticket is om leiderschap te betrekken bij CX transformatie.

Hebben de chiefs er nog een beetje vertrouwen in?

Leiders erkennen dat het ontwikkelen van een cultuur die medewerkers inspireert en betrokken maakt van groot belang isWaar liggen CEO’s…

Empathische impact is broodnodig voor denk- en innovatiekracht

Luister en durf autonomie in je team te brengenVanuit mijn liefde voor (personal) branding vroeg ik mijn netwerk: “Wat is…

Zes nieuwe inzichten in de coronacrisis: wat hebben we nu nodig?

Communiceer en toon compassie. Werknemers verdienen een leider, geen begrafenisondernemer. In deze periode denk ik vaak: ‘wat zou mijn vader hiervan…

Met employer branding toon je de ziel van je bedrijf

Ton Rodenburg: "Je bedrijfscultuur is het enige echte verschil met je concurrentie"Met verhalen geven we onze wereld vorm, vaak zonder…

De kracht van organisch leiderschap

Eindelijk eens een managementboek dat ook leuk is om te lezen. Ronald van der Molen heeft in 'De kracht van…

Het ideale leiderschap voor merk-engagement

Met twee hittegolven op rij, gaat onze interesse wellicht meer uit naar vakantie dan naar merken. Jammer, want juist in…

Positiviteit en de menselijke kant: de succesfactoren van zakenvrouw Elske Doets

Elske Doets, directeur en eigenaar van Jan Doets America Tours, werd Zakenvrouw van het jaar 2017. Ze schreef dat jaar…

Bas van der Veldt, CEO van Afas Software: “Stop met mailen, we zijn niet te koop!”

Bas van der Veldt leidt Afas Software door 'zo min mogelijk leiding te geven'. Hij onderschrijft het credo van zijn vader: ondernemen…

Jordy Kool (Infotheek) over zijn vertrek: “Mijn opvolger moet veel beter zijn”

Dit voorjaar stapt Jordy Kool op als CEO van IT-dienstverlener Infotheek. Aanleiding is zijn eigen gezondheid, maar ook het idee dat…

Managers, zo stimuleer en faciliteer je klantgericht werken

Drie leiderschapsprincipes uit een gesprek met Bas van der Veldt, ceo van AFAS.Hoe creëer je een omgeving waarin klantgericht werken…