‘Direct mail is te zien als de vergeten groenten van de middelenmix’, zegt Maaike Ypeij van PostNL: heerlijk en gezond bij het goede recept. Daarvoor kunnen marketeers terecht bij PostLab.
Iedereen weet dat een markteer moet verleiden. Hij/zij heeft daartoe een heel arsenaal aan effectieve tools. Een daarvan is uiteraard taal.
Volgens de laatste voorspellingen van Warc Media zijn sociale media nu wereldwijd het grootste kanaal qua advertentie-investeringen.
Over de zin en onzin van experimenteel onderzoek naar milieuvriendelijke en andere keuzes
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Content Marketeer
Ontwikkelen en uitvoeren van digitale marketingcampagnes? Gaat jouw bloed hier sneller van stromen? Kom dan ons team versterken!
Content Marketeer
Contentmarketeer (32 uur per week)
Dit is je kans om concrete oplossingen voor klimaat- en natuurproblemen dichterbij te brengen en Nederland te inspireren en stimuleren. Kom werken in ons gedreven Campagneteam.
Contentmarketeer (32 uur per week)
(Online) Marketeer
Wil jij onze website en platformen uitbreiden en onderhouden? Heb je een vlotte pen, loop je niet weg voor een uitdaging en durf je initiatief te nemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!