We geven dit jaar een aantal exclusieve PostLab werksessies weg aan marketeers en ondernemers. Hierin ontdek je in één dagdeel samen met je team hoe post jouw mediamix kan versterken.
Meld je aanVoordat je blind aan boord springt van de How Brands Grow trein, werpen we in dit blog een blik op deze drie controversiële beweringen.
Dare to Drink Different van Royal Swinkels daagt uit en verbreedt de smaakhorizon. Dit platform introduceert nieuwe smaken aan beginnende en ervaren bierliefhebbers en biedt zelfs niet-bierdrinkers verfrissende opties met gebrouwen craft soda’s. In samenwerking met Sidekix, die de logistiek en klantenservice op zich neemt, is Dare To Drink Different hard op weg om de Nederlandse markt te veroveren. Maar daar houdt de ambitie niet op.
Met enkele speldenprikjes overtuig je niemand. Je moet touchpoints stapelen om echt impact te maken. Wist je dat we soms over 40 of 50 touchpoints praten om een MQL te generen?
Populair
Nieuw
De masterclasses en events van NIMA. In Marketing, Communicatie en Sales.
Uitgelicht door redactie
Vacatures
Uitdagingen in online marketing, data en content. Welke vacatures passen bij jou?
Content Marketeer
Ontwikkelen en uitvoeren van digitale marketingcampagnes? Gaat jouw bloed hier sneller van stromen? Kom dan ons team versterken!
Content Marketeer
(Online) Marketeer
Wil jij onze website en platformen uitbreiden en onderhouden? Heb je een vlotte pen, loop je niet weg voor een uitdaging en durf je initiatief te nemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!